oro2 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg forstår jo nå at Elkjøp og elkjop.no strengt tatt ikke har noe med hverandre å gjøre. 6350218[/snapback] Elkjøp.no har veldig mye med Elkjøp Norge å gjøre ettersom det ligger under samme kjeden som alle andre Elkjøp-butikker. Jeg jobber i et vanlig varehus i Elkjøp. Jeg har like mye med nettbutikken til Elkjøp å gjøre som jeg har med alle andre Elkjøp-varehus i Norge. Vi har ikke nødvendigvis de samme prisene, men alt av reklamasjon, bytter osv kan gjøre på tvers av butikker.Poenget er at alle Elkjøp-butikker setter sine priser utfra den lokale konkuransen. De lokale konkurentene til Elkjøp Internett er andre nettbutikker. På samme måte har ikke Elkjøp de samme reklameavisene i alle butikkene i Norge. Den eneste prisen du kan "kreve" på Elkjøp er den prisen som står på produktet i butikken, eller den som står i en reklameavis som gjelder det aktuelle varehus. I tillegg er det jo prisgaranti, men det er en annen sak. Jeg er enig i at merkingen med "Internettpris" er misvisende, og grunnen til det er at ALLE varer på elkjop.no i tillegg er merket med " Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker." eller "Prisen på dette produktet gjelder ikke i våre butikker, men kun på internett" i sort skrift under varebeskrivelsen når du går inn på et produkt. Bruken av "internettpris" er derfor ikke konsekvent. men alle varer er likevel merket med at prisen ikke nødvendigvis er den samme i butikken. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Denne tråden er gammel, oppbumpet og i tillegg feilpostet. Stenges. Forøvrig summerer oro2 godt opp hvordan ståa er i dag, og svarer på de spørsmål som trengs besvaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg