eternal Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Har en 17" Widescreen lcd skjerm med tv tuner og vga utgang. + kompositt scart osv. Det er altså en slik "kombitv". Modell: Daewoo DSL-17W1T kjøpt på elprice. Skjermen støtter ikke DCC info signaler. Når jeg stiller oppløsningen på pcen til 1024x768 står det på skjermen at den tror den mottar 1280x768 signal istedet. Og omvendt. Dette fører til at jeg får et strekt 1024x768 signal. Mens jeg må strekke bildet ut som medfører dårlig bilde når jeg stiller på 1280x768. Skjermkortet er HIS Radeon 9800 PRO 128mb. Samme driten med Radeon 9200. Løsningen kan kanskje være å snu om på et eller annet signal som gjør at skjermen reagerer med feil instilling. Kanskje vha Powerstrip?? Kan noen hjelpe meg med dette? Vet at det samme problemer når man bruker RGB kabler på monitorer, fordi det da heller ikke kommer noe DCC signal frem. Endret 26. november 2005 av eternal Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Kjekt om jeg kunne nytet film i fin oppløsning i kveld... Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå