intel_guru Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Har solgt et trådløst esktop på QXL, men jeg har bare tastaturet og senderen. Hvor i huleste kan musa være? har lett overalt. /me trenger tips om hvor jeg skal lete. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 amd_guru Spørr mor, Hun kan ha gjømt den for hun tror du ikke kan bruke pc'en uten. :grin: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 joa.. men nå har jeg leita gjennom HELE rommet mitt, og jeg finner den ikke. Lurer på om noen har tatt den. Kjipt å ha en trådløs mus, uten reciver da :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 sjekk i senga, det er mulig du ble inspirert av "sexuelt samver med tastatur" tråden Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Den var ikke i senga. Heller ikke på loftet eller noe sted på rommet mitt. Har sjekka kjellerstua og inne og ute boden. Flere steder jeg kan lete? Vil dere ha blueprints av huset? :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 sett rundt PCen? :wink: Lenke til kommentar
lodott Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Når jeg ikke finner ting pleier de å ligge under noe.. Sjekk under ark, blader, klær osv.. Da finner du den garantert! Helt sikkert faktisk! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-08-31 18:37):sjekk i senga, det er mulig du ble inspirert av "sexuelt samver med tastatur" tråden Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Jeg fant den! Den var hos en kamerat sin kamerat. Viste ikke at jeg hadde lånt den bort en gang. Litt kjipt å ha solgt noe på qxl, så finner mann ikke gjenstandene man skal sende :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 01:38, amd_guru skrev:Den var hos en kamerat sin kamerat. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 01:38, amd_guru skrev:Jeg fant den!Den var hos en kamerat sin kamerat.Viste ikke at jeg hadde lånt den bort en gang. Han visste vel at hvis han sa noe, så hadde han ikke fått låne den :razz: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 uhhmm ... bare for å spørre ... hvordan kom du på tanken å lete hos kameraten til kameraten din da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Dan Hansen skrev (2002-09-06 12:02):uhhmm ... bare for å spørre ... hvordan kom du på tanken å lete hos kameraten til kameraten din da? Han skulle sikker teste trådløse musa hans, Men han glemte at han hadde lånt den vekk til kammerat til kameraten hans Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Kristian, lille vennen, hør nå her. Når du skal selge noe, må du først sørge for at du har det.... og at det virker. /me klapper Kristian søtt på hodet før hun oppdager alle de "barske" 10-20 åringene som ser på. Å, beklager, lille vennen, mente ikke å gjøre deg brydd forran vennene dine. Morsinstinktet tok overhond en liten stund der. Men nå har du vel fått ryddet orntlig på rommet ditt da, i hvert fall, eller....? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 joa, nå er d ryddig vettu :smile: Jeg ringte å spurte han ene kameraten min om hvor han sist så den trådløse musa mi, å da sa han: "å ****.. sorry azz kris.. hadde helt glemt den.. jeg vet **** meg hvor den ligger oxo.. kommer opp til deg senere :smile:" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå