Gå til innhold

spm om Argent dawn rep 50-60.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste nye man får på exalted er vel enchant som gir deg alle resists, og ikke bare én type? Ikke superdupermegaultrafett imo. Ikke verdt å grinde i tusen dager for, i hvert fall.

5217764[/snapback]

vis alle i gruppa som drar til strat baron har exhalted er det en liten sjangse for at undead epicmount dropper <3

5218797[/snapback]

Uhm, har sett på blizzards forum at en gm eller no har sagt at rep ikke spiller noen rolle, og at det bare er en veldig veldig lav droprate uansett...

Lenke til kommentar
Det eneste nye man får på exalted er vel enchant som gir deg alle resists, og ikke bare én type? Ikke superdupermegaultrafett imo. Ikke verdt å grinde i tusen dager for, i hvert fall.

5217764[/snapback]

vis alle i gruppa som drar til strat baron har exhalted er det en liten sjangse for at undead epicmount dropper <3

5218797[/snapback]

 

Det er bare bullshit, og har blitt avkreftet av GM-ene gang på gang. Det -eneste- du får av exalted med Argent Dawn foreløpig er en shoulder-enchant som gir deg 7 til alle resists.

Lenke til kommentar

raskeste måten å bli revered på i min mening, er å grinde invader scourgestones oppe i northdale i epl.

 

putt på argent dawn trinket'en og begynn å farm. Northdale er en liten øde landsby helt oppe i nordøst i eastern plaguelands.

 

når jeg farmet på det verste, så hadde jeg ca. 40 invader's scourgestones i timen, og det er 200 rep i timen, ikke verst :p

 

du må levere inn 10 invaders for å få 50rep.

 

veldig greit med +5 FR på shoulder pads for ony og raggy når du blir revered.

 

anbefales å gjøre alene, bare drep alt som rører på seg utenom de water elementals. det er mange usynlige spøkelser der, og nesten annenhver dropper en scourgestone.

 

happy hunting :)

Endret av Moridin75
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...