Mogge_ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Søskenbarnet mitt har en pc som han kjøpte på elkjøp eller noe slik...Men nå vil ha ha et nytt kabinett..Lar det seg gjøre? Hvis jeg bestiller et hvilket som helst midi tower kabinett så vil de gamle delene passe ? Takker mye for svar Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Det skal egentlig passe. Elkjøp er ikke som Dell f.eks. Elkjøp bruker orginale komponenter i en maskin, og ikke egenproduserte/spesialproduserte komponenter. Husk at hvis man bytter kabinett på en slik Elkjøp maskin, så mister man garantien. Garantien brytes vel når klistremerket bak brytes. Hvis hovedkort er etter ATX standard, så passer et hvilket som helst ATX kabinett. Du kan vel finne ut om hovedkortet er ATX eller ikke via Everest Home Edition. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Okei..Da skal jeg sjekke og finne ut om det passer.. Takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hvor finner jeg ut hvilken standart det er i everest?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hovedkort -> Hovedkort -> Så ser du på form-faktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå