jovaa Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Hei godtfolk Fikk min nyinnvervede SE W550i forrige mandag, og har vært strålende fornøyd med den hittil. Men i dag kom den første smellen. Slengte inn noen MP3'r under frokosten slik at jeg kunne våkne litt på vei til jobb. Joa, stengte USB tilkoblingen i menyen ved klokka på PC skjermen, og plugga ut telefonen når jeg var ferdig. Som de fleste vet så er W550 avslått når slik filoverføring foregår. Når jeg da skulle slå den på igjen så skjedde det fint lite. Nærmere sagt ingenting. Skjermen ble hvit, og ikke noe mer. Dette skjer hver gang. Jeg har prøvd følgende, som manualen sier også: - tatt ut batteri - tatt ut SIM kort Ingenting funker... Det jeg lurer på no er om det er en måte å resete telefonen på uten å måtte gå inn i selve menysystemet? Står niks om det i manualen. :| Noen som vil gi en hjelpende hånd? Endret 26. november 2005 av jovaa Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Hørt noe om en master reset. Åssen gjøres dette på denne telefonen? Endret 26. november 2005 av jovaa Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 På meg blir skjermen hvit i 5 sek. uansett også kommer det skurr og dirr og SE-logoen vises. Vent en stund før du skrur den av og prøver på nytt! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå