TroNyX Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har en shuttle SN95G5 v2, 1024 Corsair ram, 2x hardisker. Geforce GT 6600 skjermkort stående.. Problemet er at når jeg lar pcen stå på over natta.. feks laster ned ting eller bare står i idle så dagen etterpå får jeg ikke liv i den.. den står på å den er igang i windows men jeg får altså ikke lys på skjermen, den vill liksom ikke starte opp.. Noen som vet hva som kan være galt? Puttet denne inn her siden jeg tror kanskje det kan være noe galt med hovedkortet? takk for alle svar. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Du får bare restarte pcen med å trykke på reset knappen, så fjerne at pcen går i davle modus for eks etter 3t uten at du bruker pcen. Så har du gjerne vel også usb keyboard og mus, disse må du gå å krysse av at dem kan fyre pcen i gang igjen om den har gått i dvalemodus. Lenke til kommentar
TroNyX Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Hvor endrer jeg det da? Og hvor gjør jeg slik at musa/tastaturet avbryter dvale ? Og forresten, jeg har musa på usb og tastaturet på hmm.. den runde kontakten (husker ikke hva det heter) Lenke til kommentar
TroNyX Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Om jeg hadde hatt 5000 poster og bodd på forumet hadde jeg da fått flere svar? dette er ett stort problem, får ikke fiksa det.. ser ut til at det ikke er noe med rammen... bare en tanke Lenke til kommentar
kvase Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) detta kann du justere i strømmoppsete for egenskaper av skjerm Endret 7. desember 2005 av kvase Lenke til kommentar
TroNyX Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Strømoppsett: Alltid på Innstillinger for strømoppsettet Alltid på: Slå av skjerm: Etter 20 min Slå av harddisker: Aldri ______________________________ Sett i ventemodus: Aldri Det er dette jeg har nå, og enda går pcen i komma etter en time eller no :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå