teje Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hei! JEg har en direct X installasjon som har en/flere skadete filer. Jeg har prøvd å reinstallere men d funker ikke. Er det mulig å jøre noe annet? takk for alle svar Lenke til kommentar
Sint Satan Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Avinstaller først. Lenke til kommentar
teje Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Avinstaller først. 5208904[/snapback] Hvordan avinstallerer jeg det da? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Hei! JEg har en direct X installasjon som har en/flere skadete filer. Jeg har prøvd å reinstallere men d funker ikke. Er det mulig å jøre noe annet? takk for alle svar 5208698[/snapback] last ned " Winsucon " : http://www.matirsoft.com/main/productupdates.htm da går du inn på fane " Accessories "> DirectXdiag>mer hjelp>feilsøking håper dette er til hjelp ? lykke til Endret 26. november 2005 av gaggen Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er det ingen annen måte? Sliter med det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå