Gå til innhold

Hva synes dere om Special Forces sålangt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg får jeg X antall random blåskjermer og random heng i windows som nylig begynte å komme, så jeg trodde selvfølgelig at disken var i ferd med å dø (den er helt ny)... brennte ut allt til DVDer...30min pr dvd = LAAANG tid

Har fått samme problemet, trodde også harddisken synger på siste verset.

Men jeg skal kjøre diagnostic og sjekke.

Kan umulig være tilfeldighet at dette startet og skje etter at jeg installerte BF: SF og 1.12.

Jeg tror det er noe kraftig feil med dette spillet som går ut over hele maskin, eller så har det åpnet et gigantisk loophole for virus. :hmm:

Men bortsett fra dette og laggen som medfølger, så synes jeg ikke BF: SF er så verst. Jeg liker infanterikamp. :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg digger infanteri kamp jeg også. men faen så dritt at jeg ikke har fått spille siden den gang...begynner å få litt orden nå..skal ghoste hele C disken før jeg jeg installerer BF2 igjen, så mye er sikkert...

5237280[/snapback]

Høres veldig rart ut. Selv har jeg installert og uninstallert SF+Patch 2 ganger, helt uten noen problemer.

Kanskje problemene dine skyldes at patchen/SF krever så absurde mengder med ledig plass på C: ?

Ellers var det jo et tankekors at non skulle nevne at patchen kanskje åpner et sikkerthetshull. Ser at "Macrovision" står som eier av setupfilen, og man vet jo ikke hva disse DRM-skurkene driver med idag. :(

Lenke til kommentar
jeg digger infanteri kamp jeg også. men faen så dritt at jeg ikke har fått spille siden den gang...begynner å få litt orden nå..skal ghoste hele C disken før jeg jeg installerer BF2 igjen, så mye er sikkert...

5237280[/snapback]

Høres veldig rart ut. Selv har jeg installert og uninstallert SF+Patch 2 ganger, helt uten noen problemer.

Kanskje problemene dine skyldes at patchen/SF krever så absurde mengder med ledig plass på C: ?

Ellers var det jo et tankekors at non skulle nevne at patchen kanskje åpner et sikkerthetshull. Ser at "Macrovision" står som eier av setupfilen, og man vet jo ikke hva disse DRM-skurkene driver med idag. :(

5237553[/snapback]

C: disken siste gang jeg prøvde var 50gb, derav eneste som var inne var winxp, firewall, firefox, tbird og antivirus og div. drivere. med andre ord, det var ca 45GB ledig plass på C :/

Lenke til kommentar

*quote*

I tillegg får jeg X antall random blåskjermer og random heng i windows som nylig begynte å komme, så jeg trodde selvfølgelig at disken var i ferd med å dø (den er helt ny)... brennte ut allt til DVDer...30min pr dvd = LAAANG tid

*quote*

30 minutter per dvd, hva slags hastighet brenner du på?? 2x?? stakkers deg, jeg bruker ca 10 min på 4,5 gb

:)

quoten klikka :(

Endret av pappman
Lenke til kommentar
We at DICE and EA are committed to on-going support for Battlefield 2. We're pleased to see that so many of you are still playing the game on a regular basis and continue to support it and the community with some great mods and movies (We're big fans of the machinimas, so keep them coming guys, and MINE, you guys rock!).

We wanted to let you know that we're already hard at work on a post 1.12 update. While we can't go into details about it, yet, rest assured that we're checking the forums, listening to our customer support teams and working hard on the features that YOU'VE asked for. As soon as we can give more concrete details, we will. Just know that we're all 100% into making Battlefield 2 the very best that it can be.

Les hele uttalelsen her

Håper de tar seg god tid og holder ord denne gangen! :hrm:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
*quote*

*quote*

30 minutter per dvd, hva slags hastighet brenner du på?? 2x?? stakkers deg, jeg bruker ca 10 min på 4,5 gb

5239196[/snapback]

jepp 2x...vel brenneren er 4x men den bestemte seg for ikke å brenne raskere på den spindelen med TDK plater jeg kjøpte i all hast fordi jeg var panisk i frykt for at harddisken skulle ryke :p

regner med jeg kjøper en ny 16x dvd brenner riiiiimelig kjapt, spesiellt siden brenneren bruker ca like lang tid på å kopiere tilbake til hd som å brenne *grøss*

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
*quote*

*quote*

5239196[/snapback]

jepp 2x...vel brenneren er 4x men den bestemte seg for ikke å brenne raskere på den spindelen med TDK plater jeg kjøpte i all hast fordi jeg var panisk i frykt for at harddisken skulle ryke :p

regner med jeg kjøper en ny 16x dvd brenner riiiiimelig kjapt, spesiellt siden brenneren bruker ca like lang tid på å kopiere tilbake til hd som å brenne *grøss*

5240304[/snapback]

jeg brenner bare på 8x å det tar 10 min, må være fint med 16x da, men platene er jo også en del dyrere med 16x brennehastighet :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...