Gå til innhold

Hva synes dere om Special Forces sålangt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Medic har G36E, mens support har MG36.

Begge disse finnes hvis du spiller SAS (brite).

G36E har jeg ikke prøvd, men den skal være kraftigere enn G36C, men ikke så nøyaktig.

MG36 er ganske nøyaktig, treffer bedre med den.

Medic unlock er nok verdt det i forhold til L85, men PKM'en er nok bra nok for support.

Lenke til kommentar

jeg fikk special forces den 24. da jeg hadde innstalert og patchet fikk jeg 3 unlocks (hadde 16000 score fra før) hadde allerede unlocket alle de gamle våpene bortsett fra G3 og M95, så jeg unlocket M95, G36E og SCAR-L (spec ops)

så jeg lurte på, når jeg går opp i rank (ca 3000 score igjen), får jeg bare unlocke ett våpen, eller får jeg unlocket flere?? :hmm:

jeg har veldig lyst til å unlocke assault våpenet (f2000) men hvis jeg bare får unlocke ett våpen så orker jeg ikke unlocke G3 siden neste rank etter 20k er 50k.

Lenke til kommentar
jeg har veldig lyst til å unlocke assault våpenet (f2000) men hvis jeg bare får unlocke ett våpen så orker jeg ikke unlocke G3 siden neste rank etter 20k er 50k.

5213970[/snapback]

Etter det jeg har lest så MÅ man unlocke "standard" BF2 våpnene før du kan unlocke SF våpnene. Altså må man bruke 2 unlocks på å få FS2000 dersom man ikke allerede har unlocket G3.

Lenke til kommentar

Litt mer uoppnåelig for oss som ikke er utrolig gode da. ;)

Går smått med meg opp mot 8000 poeng.

Gleder meg til F2000 og evt. G36E.

Hvordan er det med unlocks opp gjennom gradene, forresten?

Får en unlock ved 8000 i vanilla BF2, men er det to unlocks ekstra p.g.a. SF?

Lenke til kommentar
Synes det var mye whining på unlocks nå :dontgetit:

Husker dere ikke før 1.03 patchen da? Når man måtte ha 1000 for først unlocken, 10k for andre, 20k for tredje osv...

Mulig det er bare meg, men jeg synes 50k er en passende sum for å få unlocka alle våpnene

5216815[/snapback]

man må ha mye mere enn 50k global score for å få alle unlocks med alle nye i sf

jeg er på 8k ranken og mangler 4 unlocks, hvis jeg bare kan unlocke ett våpen for hver rank jeg går opp må jeg ha 200k score og da er det ett våpen jeg ikke har unlocket. :ermm:

men, hvis jeg får 2 unlocks hver gang jeg går opp i rank har jeg alle våpnene på 50k

Endret av pappman
Lenke til kommentar
det værste med det er at de har lagt inn flashbangs... en som kasta en på wake...stort åpent område, flasha pokkermeg halve mappet... idioti sier jeg bare...(både DICE og personen som kasta faenskapet)

FAEN TA DERE EA/DICE

5208658[/snapback]

Hahaha!

For en genial bug!

Lure på hvor mange minutter de brukt på å teste de nye våpnene :w00t:

Lenke til kommentar
det værste med det er at de har lagt inn flashbangs... en som kasta en på wake...stort åpent område, flasha pokkermeg halve mappet... idioti sier jeg bare...(både DICE og personen som kasta faenskapet)

FAEN TA DERE EA/DICE

5208658[/snapback]

Hahaha!

For en genial bug!

Lure på hvor mange minutter de brukt på å teste de nye våpnene :w00t:

5219864[/snapback]

hvis jeg kaster en flash i sf ca 20 meter å ser på at den blir sprengt så skjer ingenting, jeg vet ikke med vanlig bf2 men jeg regner med at flashen har samme effekt i begge spillene :p

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke SF våpnene er så mye bedre enn de vanlige, er de ? Har bare fått prøve OICW, den hadde jo granatkaster OG litt zoom, så litt bedre er de vel... :/

Virker bare som de prøver å "tvinge" folk til å kjøpe SF ved å gi dem som har det en unfair fordel selv på vanlige maps...

FAEN TA DERE EA/DICE

5208658[/snapback]

Menne våpnene fra SF er da ikke tilgjenglig hvis man går inn og spiller på en vanlig BF2 server? Jeg sliter med å få brukt det våpenet jeg unlocket i SF på SF server også jeg da, unlocket scar våpnenet, menne forsatt bare de to samme gammle jeg får valgt ? noen som veit hvorfor hehe?

Lenke til kommentar

Jeg har iallefall opplevd at folk bruker SF våpen på vanlige maps. (har også fått plukka opp bl.a. en F2000 OICW...Usikker på hvordan de gjør det, siden jeg FFS ikke har fått spillt noe som helst siden jeg kjøpte det jævla expansion packet...¤%&¤%&¤%&!!

Lenke til kommentar
Jeg har iallefall opplevd at folk bruker SF våpen på vanlige maps. (har også fått plukka opp bl.a. en F2000 OICW...Usikker på hvordan de gjør det, siden jeg FFS ikke har fått spillt noe som helst siden jeg kjøpte det jævla expansion packet...¤%&¤%&¤%&!!

5223997[/snapback]

hvilke problemer har du a?

hakking? lagg?

Når man kjøper seg sf får man åpnet 1 eller flere våpen som kan brukes i den vanlige versjonen. selv har jeg åpnet SCAR-L som er et heftig våpen

Lenke til kommentar

Breiker: dumt spm kanskje, men hvordan får du brukt SCAR-L? jeg har også unlocket det, men når jeg prøver å bruke det så er det fortsatt bare de to våpnene som jeg hadde på Special forces kitet fra før som jeg får valgt mellom. dvs org. våpenet og det ene jeg hadde unlocket fra før.

Lenke til kommentar
Breiker: dumt spm kanskje, men hvordan får du brukt SCAR-L? jeg har også unlocket det, men når jeg prøver å bruke det så er det fortsatt bare de to våpnene som jeg hadde på Special forces kitet fra før som jeg får valgt mellom. dvs org. våpenet og det ene jeg hadde unlocket fra før.

5224154[/snapback]

hvis du spiller SF så får du ikke brukt det.. da er det bare det vanlige spec ops våpenet du får brukt ( er helt opp til hvilket lag du er på ).

I BF2 bruker man bare det byttvåpenknappen øverst i høyre hjørnet på spec ops.. trykk noen ganger der så kommer det

Lenke til kommentar

5223997[/snapback]

hvilke problemer har du a?

hakking? lagg?

Når man kjøper seg sf får man åpnet 1 eller flere våpen som kan brukes i den vanlige versjonen. selv har jeg åpnet SCAR-L som er et heftig våpen

5224091[/snapback]

Problem?

Joda, jeg formaterte hd i forbindelse med ny disk

installerer BF2 uten problemer...skal installere SF...patching failed i install fasen da den prøvde å patche til 1.1.

Installerte 1.1 patchen fra CD manuellt, og prøvde igjen... men SF vil jo selvfølgelig prøve å patche igjen, selv om jeg allerede har fått patchet opp til den versjonen den vil patche til - feiler og avbryter install... selvsagt får jeg ikke spillt vanlig BF2 etter dette heller fordi alle de andre patchene til vanilla BF2 plutselig failer nå også. Innimellom der, på ett eller annet forsøk får jeg heller ikke avinstallert BF2 skikkelig, så nå er alt helvete.

I tillegg får jeg X antall random blåskjermer og random heng i windows som nylig begynte å komme, så jeg trodde selvfølgelig at disken var i ferd med å dø (den er helt ny)... brennte ut allt til DVDer...30min pr dvd = LAAANG tid

Etter å ha kjørt en diagnostic test, viste det seg at disken ikke var defekt. Nå lurer jeg på om det er ett eller annet virus Avast ikke har oppdaget. Formaterte igjen, og sitter og kopierer ting innpå disken igjen... 15min pr DVD tar TIIID (ja jeg burde ha kjøpt ny DVD brenner for lenge siden..)

Skal få allt inn og kjøre SKIKKELIG grundig virusscan (kjøpe nod32 regner jeg med) før jeg begynner med noesomhelst installering av noen sort.

Takk gud for Linux maskinen som jeg kan surfe på i mellomtiden iallefall.... :w00t:

Men gud som jeg savner bf2... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...