slackerjack Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Title says it all.. Jeg likte de nye våpnene Helikoptrene ekke så gæli når man bare blir vant til dem, men de er jaggu tunge å manøvrere av og til. Artig å spille med nightvision på mørke kart, men å kjøre kjøretøyer virker vanskelig, så vanskilig å se folkene, enten er det for lyst for nightvision eller for mørkt til å ikke bruke dem Endret 26. november 2005 av da_devil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 litt dritt at de introduserer de nye tingene på vanlige maps, med non Spec For spillere... Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Veit, ekke helt rettferdig, men bra de ikke har med zip line og grappling hook ihvertfall da. Men jeg skjønner meg ikke helt på hvordan ett lag har "spesial våpen" og de andre ikke kan velge de selv om de har det unlocka, men det er vel kanskje noe av konseptet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 det værste med det er at de har lagt inn flashbangs... en som kasta en på wake...stort åpent område, flasha pokkermeg halve mappet... idioti sier jeg bare...(både DICE og personen som kasta faenskapet) Jeg tror ikke SF våpnene er så mye bedre enn de vanlige, er de ? Har bare fått prøve OICW, den hadde jo granatkaster OG litt zoom, så litt bedre er de vel... :/ Virker bare som de prøver å "tvinge" folk til å kjøpe SF ved å gi dem som har det en unfair fordel selv på vanlige maps... FAEN TA DERE EA/DICE Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 OICW eller F2000 er jo egenlig helt grei. Men det spec-ops våpenet, scar-l, er jo ganske digg, treffer ganske bra, passe høy skade og rødpunktsikte Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 ferdig på jobb kl 2130. startet å spille 2200. ferdig nå. 800poeng senere. diggbart Lenke til kommentar
sixx Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Urettferdig for de som ikke har SF. Litt vel mange mørke baner i mitt syn. Ellers så var det utrolig kult med gassmaske, tåregass, flashbang osv. Også veldig mange kule maps. Nye lag gjorde også susen. Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Så man kan altså spille på samma saerver som de som har SF? Igår ble jeg nektet inngang på flere servere med pekepinn mot at jeg ikke hadde SF, men det kanskje er serveren som er innstilt på bare å slippe inn SF spillere da? (Jeg har patchet opp) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 jo man kan det.. men man kan ikke spille på en sf server hvis man ikke har. Forresten så er det mye bugs i sf. helt utrolig pluss at det MÅ være no programmeringsfeil i den nye patchen. spillet har blitt utrolig tungt å kjøre for enkelte singelcore systemer. Det de skulle ha fikset var punkbuster som er veldig ustabilt på dualcore systemer Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Dice kanada = legge til lag og nye features (bugs). Grei nok expansion pack, men de kunne droppa flashbang i vanlig BF2 som unlock. Våpna er jo greit nok, men flashbangen passer rett og slett ikke inn... Likte spesielt godt devils perch eller hva det er forno, dure inn med scootern Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg synes SF var konge! Masse kule baner, våpen og kjøretøy. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Men jeg skjønner meg ikke helt på hvordan ett lag har "spesial våpen" og de andre ikke kan velge de selv om de har det unlocka, men det er vel kanskje noe av konseptet Dette lurer jeg også på. Rart at unlocks ikke skal være globale slik som på vanlig BF2. Hvis jeg starter opp vanlig BF2, kan jeg bruke SF-unlocks på både MEC og USA f.eks. Dette testa jeg såvidt i går. Andre som kan si noe om globale eller ikke globale unlocks i SF i motsetning til vanlig? Ble ellers litt skuffet over SF, men kan gjerne endre seg da jeg ikke har spilt så mye enda. Banen med hangarskipet synes jeg var helt ubrukelig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 jeg håper da at du får velge mellom standard BF2 unlocks og SF unlocken når du spiller vanlige BF2 maps? Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 jeg håper da at du får velge mellom standard BF2 unlocks og SF unlocken når du spiller vanlige BF2 maps? 5209715[/snapback] Ja det får du. Kan velge om du vil bruke SF unlock eller vanlig unlock... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ok, da har jeg fått tatt meg noen runder. Det har et stort potensiale, men jeg synes de har kludret det til. For mer virker det som om mantra har vært: Er det plass til mer på karte, stapp det inn! For det er noe de virkelig har gjort mye av. Det er UTROLIG mye stasj overalt. Og det kommer med en pris. Jeg har oppgradert til 2 GB ram da BF 2 kom, men nå med SF er jeg tilbake til steg 1. Maskina mi henger bare ikke med!! Og det er med alle setting på medium og noen på low. Det holder bare ikke mål! 2.8 Ghz CPU og 6800 geforce med 256 MB minne BØR dra et spill!! Så her synes jeg de virkelig har driti på draget. Alle de nye våpna er kule, men jeg har til gode å enda få en god oversikt over hvilke våpne har hvilke tillegsfunksjoner (c4, graphlin, zip line, gas, flash bang..osv) Der syntes jeg orginale var litt mer ryddig. Spm er om "is more better?" Bugs!! Det er massssse av de! Jeg var en medic, døde og ble revivet. Der stod jeg da..uten noe i henda. Ikke våpen, ikke medpac..ingenting!! Gudene vet hva som skjedde der. Det hakker noe innmari, og det er ikke Pingen det er galt med. Det kan være grafikken. Men det er frustrerende når du står et sted..og plutselig står det en fiende i tryne på deg og tømmer magasinet sitt. Jeg synes dette er en release de kunne gitt seg tre uker til på for å treffe jule launch og brukt den tiden til bug fiks. Hvorfor de måtte ha den ut AKKURAT nå er ikke noe poeng. De får A for effort og ide, men F for gjennomføring. Dette er en rellease de kunne spart seg for. Dice Canada har gjort det igjen...mao..de har ikke gjort det!! Men jeg skal spille det mer jeg for å se om det kan motbevise meg. Men at noe må patches SERIØST opp er det ikke noe tvil om. Jeg spår en ny patch om en uke. AKIRA Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hmmm? Drar alt max jeg uten at det hakker overhode... *kose på sin 3gig med ram* hehe. Men seriøst så får jeg vel ca 10 fps mindre med special forces enn med vanilla bf2. Likte spillet skikkelig bra, men er altfor mange som ikke har peiling på hvordan de skal gjøre ditt og datt foreløpig...roer seg vel etterhvert =) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Special Forces i seg selv er bra, men å impletere ting derifra inn i vanilla er så jævla latterlig. Så gir dei ut ein patch som ikkje er heilt optimal, og endrer ingenting i vanilla. Latterlig salgstriks av EA. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Ok, da har jeg fått tatt meg noen runder. Det har et stort potensiale, men jeg synes de har kludret det til. For mer virker det som om mantra har vært: Er det plass til mer på karte, stapp det inn! For det er noe de virkelig har gjort mye av. Det er UTROLIG mye stasj overalt. Og det kommer med en pris. Jeg har oppgradert til 2 GB ram da BF 2 kom, men nå med SF er jeg tilbake til steg 1. Maskina mi henger bare ikke med!! Og det er med alle setting på medium og noen på low. Det holder bare ikke mål! 2.8 Ghz CPU og 6800 geforce med 256 MB minne BØR dra et spill!! Så her synes jeg de virkelig har driti på draget. AKIRA 5210944[/snapback] hvilken cpu har du og hvor mye cache?? har du ddr3 på skjermkort?? hva slags ram har du egentlig? jeg har amd atlom xp 3200+, 1,5 gb ddr pc 2700 ram og radeon 9600 xt 128 mb. jeg kjører på low/medium (mest medium, har 3 ting på low) 1280x1024 men har ikke lagg, så jeg lurer virkelig på hva problemet ditt er forresten, hvordan kan man bruke flash granat i vanlg bf2?? Endret 26. november 2005 av pappman Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Skaff deg G3 først, og deretter F2000 som unlock i SF. Når du velger F2000 i BF2, får du med flashgranaten. Mange som unlocker bare p.g.a. det, men jeg mener at F2000 er utrolig bra uansett. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ok, da har jeg fått tatt meg noen runder. Det har et stort potensiale, men jeg synes de har kludret det til. For mer virker det som om mantra har vært: Er det plass til mer på karte, stapp det inn! For det er noe de virkelig har gjort mye av. Det er UTROLIG mye stasj overalt. Og det kommer med en pris. Jeg har oppgradert til 2 GB ram da BF 2 kom, men nå med SF er jeg tilbake til steg 1. Maskina mi henger bare ikke med!! Og det er med alle setting på medium og noen på low. Det holder bare ikke mål! 2.8 Ghz CPU og 6800 geforce med 256 MB minne BØR dra et spill!! Så her synes jeg de virkelig har driti på draget. AKIRA 5210944[/snapback] hvilken cpu har du og hvor mye cache?? har du ddr3 på skjermkort?? hva slags ram har du egentlig? jeg har amd atlom xp 3200+, 1,5 gb ddr pc 2700 ram og radeon 9600 xt 128 mb. jeg kjører på low/medium (mest medium, har 3 ting på low) 1280x1024 men har ikke lagg, så jeg lurer virkelig på hva problemet ditt er forresten, hvordan kan man bruke flash granat i vanlg bf2?? 5212229[/snapback] Poenget her var vel at det funket bra før, men en del brett i SF er rett og slett for tettpakka. Særlig på hangarskipet. Der hvor man har fly, bokser, ganger...MASSE stuff i et veldig stort areale. Jeg synes bare de ikke har gjort leksa si. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå