Gå til innhold

Ny patch - Problemløser eller skaper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk det til i dag, endelig, og det funker som en drøm...

 

Anyways, før fikk jeg ikke noen bekreftelse eller noe når jeg installa patchen, det fikk jeg denne gangen.

Fremgangsmåten min, hvis noen bryr seg, er som følger:

 

Avinstalle begge versjoner av BF2. Gå i registeret å fjerne det man finner av "Battlefield", unntatt Battlefield 1942 da, for dem som har det. Fjerne profilen, og ellers det som ligger av Battlefield2 i Mine Dokumenter. Så installe BF2, så SF, og så patchen.

Hvis patchen ikke kommer opp med noen spørsmål om den skal fortsette eller bekreftelse på at den er utført har det blitt en feil, og patchen må installes igjen.

Lenke til kommentar

Nå er det like før jeg gir opp her altså. Jeg forhåndsbestilte SF hos play.com, og fikk det når det kom ut, men har ENDA ikke fått prøvd å spille det online. Får den forbanna "Invalid CD key" og blir bedt av EA om å få meg en real key. (vel, f*** EA)

 

Ja, jeg har prøvd den CDkeychecker saken som ligger i patch mappen.

 

Tenkte jeg skulle prøve å reinstallere alt fra bunnen, men kom på at jeg ikke husket passordet. Så jeg gikk inn på en annen lokal konto og startet spillet, og kom da til retrieve account siden. Det viste seg komplett umulig. Det finnes en funksjon for retrieve password, men det gjelder Gamespy passordet, og jeg vet 100% sikkert at det ikke det samme som mitt BF2 passord. Brukernavnet i Gamespy er også noe annet enn mitt BF2 nick. Å skrive inn samme opplysninger som jeg fikk på retrieve fra Gamespy i BF2 hjelper ingenting. Brukernavnet mitt i Gamespy er ukjent i BF2 (selv om det var "opptatt" da jeg skulle opprette min BF2 bruker i sommer), og passordet sier den er incorrect. Og ja, det er BF2 som linker direkte til gamespyid siden når man klikker på "forgot your password".

 

Så alternativet nå blir vel å starte fra scratch som private med 0 poeng? Må få meg en ny mailadresse siden de andre er tatt, streve i sikkert 45 minutter med å få opprettet en konto med et brukernavn som aksepteres (dette var et helvete første gang jeg registrerte meg). Så blir det vel et nytt helvete å få patchet opp spillet til 1.12 inkl. SF. Får jeg ikke fikset "Invalid CD key" problemet ser jeg ikke så mange andre utveier. (Den gir meg jo forresten ingen mulighet til å taste inn koden på nytt)

 

Det som er så irriterende er jo at BF2 er utrolig gøy å spille! Ellers hadde jeg jo bare kastet eller solgt spillet.

 

Håper det kommer et spill som er ca. like bra som BF2 men fra NOEN ANDRE UTVIKLERE. Som ikke har noe som helst med EA å gjøre, og som IKKE er knyttet til Gamespy. SF har så langt vært penger ut av vinduet.

 

Skal bli litt mer positiv hvis dette ordner seg snart.... hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...