ntec Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 jeg vet at å legge til informasjon i databasen er: insert into mz_users men hvordan redigerer jeg info. som er lagret der fra før? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 UPDATE table SET field LIKE value WHERE field LIKE value Lenke til kommentar
ntec Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 UPDATE table SET field LIKE value WHERE field LIKE value 5208585[/snapback] Enn hvis jeg skal endre tre field? Lenke til kommentar
___ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 UPDATE table SET field LIKE value WHERE field LIKE value 5208585[/snapback] Enn hvis jeg skal endre tre field? 5208651[/snapback] UPDATE table SET field LIKE value WHERE field LIKE value som foreslått tidligere er vel ikke rett, det skal vel heller være UPDATE table SET field = value WHERE field = value Så til spørsmålet ditt: for å oppdatere flere felter samtidig, gjør følgende: UPDATE table SET field1 = value1, field2 = value2, field3 = value3 WHERE field = value Werner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå