Nitrius Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har en xbox som ble kjøpt i april 2003 om jeg husker riktig, den er fint brukt, men nå det siste året har jeg ikke brukt den på lenge så jeg har pakket den in og lagt den bort og tenkte at det er på tide å få solgt den. Dette er da altså en xbox fra april 2003 med 2 kontroller og 16 spill, alt er fint brukt og ingen/lite riper i spillene. Så det jeg lurer på er sånn ca hvor mye jeg vil få for denne pakken? hvor mye bør jeg ta for vært spill? Dette er en orginal xbox slik at det er sakt, ikke modifisert, og alle spillene er også orginale. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491935&hl= spurte om det samme her, bare med 17 spill.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Hmm okay, så ifølge han ene fyren som svarer der så kan vel jeg ikke regne med mer enn rundt 2000kr da? for du har jo med ratt og et spill mer.. Ja er egentlig litt mer enn jeg hadde forestilt meg. Så også at en annbefalte å selge med mindre spill, og selge resten som enkelt, kansje det er noe jeg skulle prøvd på.. Uansett om fler skulle ha hatt innspill kom med de. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Synes 2000 var lite ville minst tatt 2500 for den. Det kan jo være du kan finne en eller annen idiot som betaler veldig mye moahahahaaa Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Ja syns det selv, men har nå prøvd å fått solgt xboxen i en god stund men ingen er intresserte, prøvde meg først på 3000 kr for 1-2 månder tilbake men ingen ting skjedde da, ble ringt opp av en fyr man han ville ikke gi mer enn 2000 kr eller noe sa han, så er litt desperat nå, så blir vel til at xboxen og alle/noen spill blir solgt veldig billig, trenger egentlig bare penger nok slik at jeg får råd til xbox 360 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ja syns det selv, men har nå prøvd å fått solgt xboxen i en god stund men ingen er intresserte, prøvde meg først på 3000 kr for 1-2 månder tilbake men ingen ting skjedde da, ble ringt opp av en fyr man han ville ikke gi mer enn 2000 kr eller noe sa han, så er litt desperat nå, så blir vel til at xboxen og alle/noen spill blir solgt veldig billig, trenger egentlig bare penger nok slik at jeg får råd til xbox 360 5210080[/snapback] Hm da ville jeg ikke solgt den gamle. Det er tross alt mange gode spill tilden enda og det er veldig gøy på live, serlig BF2 Modern Combat. Dessuten vist du ikke har forhonds bestilt 360 og har god tålmodighet så kommer sikkert 360 til å bli billigere når PS3 kommer. Men ellers kan det jo være noen naboer eller noe slikt som er villige til å betale 3000. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Det er jo slik at jeg ikke har brukt xboxen på ja over et år nå, så har lyst til å få solgt den unna, jeg taper jo penger på det uansett. Det er litt surt det er det, men det får bare gå. Ser ut som jeg har funnet en som skal kjøpe denne pakken for 2000kr nå, så da får jeg penga til Xbox 360 og da er jeg egentlig sånn sett fornøyd. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Det er jo slik at jeg ikke har brukt xboxen på ja over et år nå, så har lyst til å få solgt den unna, jeg taper jo penger på det uansett.Det er litt surt det er det, men det får bare gå. Ser ut som jeg har funnet en som skal kjøpe denne pakken for 2000kr nå, så da får jeg penga til Xbox 360 og da er jeg egentlig sånn sett fornøyd. 5210228[/snapback] Det var da bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå