donkeykong89 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) - Posten er slettet grunnet misforståelse.. *så flaut* Endret 26. november 2005 av anderenlee Lenke til kommentar
___ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Er det noen som vet hvordan man lager en slags nedtelling til textarea. Akkurat som de fleste sms-tjenestene på internett. Jeg har en gjestebok som jeg har satt til maks 500 tegn, og jeg vil at de som poster skal kunne se hvor mange tegne de har til rådighet igjen. Har opplevd at det er mange som skriver masse så må de ta bort, blir mer brukervennlig for folk flest. Noen som vet eller? Takk for alle svar. 5208449[/snapback] Dette her tydeligvis ikke noe særlig med Java å gjøre, siden det er snakk om gjestebok. Werner Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Er det ikke? Jeg postet det først i html så fant jeg ut at det er kanskje mulig å bruke javascript? Men det går altså ikke? Skal jeg poste det i php avdelingen da eller? Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Er det ikke? Jeg postet det først i html så fant jeg ut at det er kanskje mulig å bruke javascript?Men det går altså ikke? Skal jeg poste det i php avdelingen da eller? 5208501[/snapback] Du har nok misforstått litt Java og Javascript har ikke noe med hverandre å gjøre Post det i forumet for Javascript. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå