donkeykong89 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Er det noen som vet hvordan man lager en slags nedtelling til textarea. Akkurat som de fleste sms-tjenestene på internett. Jeg har en gjestebok som jeg har satt til maks 500 tegn, og jeg vil at de som poster skal kunne se hvor mange tegne de har til rådighet igjen. Har opplevd at det er mange som skriver masse så må de ta bort, blir mer brukervennlig for folk flest. Noen som vet eller? Takk for alle svar. Edit: Oi. ja feilpostet. Tenkte meg at det var javascript. litt seint nå, er ganske trøtt.hehe.. Mod kan bare slette den posten jeg lager en ny post på java avdelingen. Endret 26. november 2005 av anderenlee Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Tror du må til med litt php, evt. javascript. Prøv deg i PHP delen av forumet du Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Må nok bruke JavaScript her...eller flash Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvorfor Flash(ActionScript) her? Med mindre gjesteboken er skrevet i flash, bør det funke fin-fint med PHP eller JavaScript til noe sånt... Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Jeg kan verken .php eller javascript. JavaScript har jeg prøvd å lære meg og samme med php. Føler meg så mislykka. Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) her. evt. her Endret 26. november 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 JavaScript. PHP fungerer iallfall ikke. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Tusen takk Bigben du er toppen. Og dere andre også.. Nå gjelder det å sette inn denne koden i php da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå