gh_ Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Den siste tiden har jeg sakte, men sikkert, gått fra å være totalavhengig gamer til sofa og tv-serie slave.. Og etter en del timers TV-titting så blir jeg bare mer og mer missfornøyd med bildet jeg har fra skjermkortet på PCen min til TVen. Ikke at jeg forventer all verdens kvalitet av å se XviD koda bevegende bilder, men jeg tenker nå mer på hva man over hodet klarer å tyde av det som står på startmenyen og ellers på skjermen. Begynner å bli kjedelig å måtte koble på en skjerm for å se hva diverse applikasjoner maser om fra tid til annen. Er det stor forskjell på dagens skjermkort, eller er det uklar tekst på alt som finnes for tiden? Jeg har et PowerColor Radeon 9800 PRO 256 (eller 128, husker ikke helt...) mb ddr minne. Funker greit til de spilla jeg spiller, men skulle ønske TV-utgangen var en smule bedre.. :| Mvh, Geir. Lenke til kommentar
Sint Satan Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 TV'er og dataskjermer har totalt forskjeldige specs. det har ingenting med skjærmkortet å gjøre. Bruk tvtool e.l. la monitoren ta seg av windows o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå