Gå til innhold

Ødelagt Nintendo DS?

capy

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut at jeg skulle spille litt DS i går, så jeg satte spillet i og startet maskinen. Jeg fikk opp advarselskjermen (den som alltid kommer opp) og spillet så ut til å starte opp, men plutselig ble skjermene svart. Det var heller ikke baklys i de. Jeg slo av maskinen og startet den på nytt, men denne gangen forble skjermene svart. Jeg har også forsøkt å ta ut batteriet i 12 timer, men det hjalp ikke.

Noen som har vært borti det samme? Finnes det en måte å resette maskinen? Jeg har lite lyst til å ta ut backup batteriet da garantien antageligvis bortfaller.. Ellers har den jo en død pixel, så kanske dette er muligheten til å få en ny:)

Endret av capy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fant ut at jeg skulle spille litt DS i går, så jeg satte spillet i og startet maskinen. Jeg fikk opp advarselskjermen (den som alltid kommer opp) og spillet så ut til å starte opp, men plutselig ble skjermene svart. Det var heller ikke baklys i de. Jeg slo av maskinen og startet den på nytt, men denne gangen forble skjermene svart. Jeg har også forsøkt å ta ut batteriet i 12 timer, men det hjalp ikke.

Noen som har vært borti det samme? Finnes det en måte å resette maskinen? Jeg har lite lyst til å ta ut backup batteriet da garantien antageligvis bortfaller.. Ellers har den jo en død pixel, så kanske dette er muligheten til å få en ny:)

5208152[/snapback]

Kan være batteriet som er oppbrukt, det kan jo "bare" lades 500 ganger før det faller i kvallitet.

Lenke til kommentar

Tror den er ladet 3 ganger, så det kan ikke være det. Jeg har heller ikke slått av baklyset. Maskinen virket da jeg slo den på, og da et spill skulle loade, skjedde det ingenting, bortsett fra at baklyset gikk av og skjermene sluttet å virke. Det kommer heller ingen oppstartslyd om det skal komme da. Damen blir nemmelig gal av pling-plong lyder, så lyden har altid vært av;)

Jeg leverte den inn idag. Fyren bak disken hadde fantastisk lite peiling. Tror de har gått på "kunden forsøker å lure oss til det motsatte er bevist"-kurs. Han mente det kunne være slagskade eller vannskade. Han lurte også på om batteriet var i (mens "power ON" lyset lyste).

Uansett skal maskinen inn på reperasjon. Selv trodde jeg jeg kom til å få en ny på stedet, men de kan godt få lov til å åpne den å se at jeg ikke har mistet den i doskålen eller lignende. dessuten tåler DS å bli mistet i doskålen; Det leste jeg vel senest i dag!

Blir spennende å se hva de kommer frem til.

Endret av capy
Lenke til kommentar
Tror den er ladet 3 ganger, så det kan ikke være det. Jeg har heller ikke slått av baklyset. Maskinen virket da jeg slo den på, og da et spill skulle loade, skjedde det ingenting, bortsett fra at baklyset gikk av og skjermene sluttet å virke. Det kommer heller ingen oppstartslyd om det skal komme da. Damen blir nemmelig gal av pling-plong lyder, så lyden har altid vært av;)

Jeg leverte den inn idag. Fyren bak disken hadde fantastisk lite peiling. Tror de har gått på "kunden forsøker å lure oss til det motsatte er bevist"-kurs. Han mente det kunne være slagskade eller vannskade. Han lurte også på om batteriet var i (mens "power ON" lyset lyste).

Uansett skal maskinen inn på reperasjon. Selv trodde jeg jeg kom til å få en ny på stedet, men de kan godt få lov til å åpne den å se at jeg ikke har mistet den i doskålen eller lignende. dessuten tåler DS å bli mistet i doskålen; Det leste jeg vel senest i dag!

Blir spennende å se hva de kommer frem til.

5210737[/snapback]

Fikk bytta min DS for det at skjermen var litt mørkere noen plasse. :tease:

Slag skader er jo lett å se, men det kan jo være den har blit lagt en plass det av og til blir kondens.

At den tåler å bli sluppet i dass vet jeg egentlig ikke, men det er mye elektronik som tåler vann så lenge den var av når den havnet der og ikke blir satt på før den er helt tørr.

Var det på elkjøp?

Det er jo 30 dagers åpent kjøp der.

Tror det betyr at du kan få pengene igjen uten å si noe grunn.

Lenke til kommentar
nope, lefdal. kjøpte den for litt over en mnd siden, så han kunne ikke bare gi meg en ny. skulle egentlig tatt noen bilder av den før jeg sendte den inn. nå er det sikkert noen som heller vann i den og trakker på den.

5210906[/snapback]

Da hadde jeg klikka noe så jævlig i vinke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...