Mortis360 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Har en HP Pavillion ZV5140 som skjermen har begynt å få trøbbel. Skjermen har allerede vært byttet to ganger, ene pga skjermfeil og andre pga skade i skjerm med posten. Nå har denne skjermen også begynt å få problemer! Se her og her. Som dere ser så er det en lys stripe rundt hele skjermen og det er et hvitt punkt på midten. Den har vært inne to ganger på garanti reperasjon, dette blir den tredje, har jeg krav på ny maskin eller pengene tilbake da? Håper på noe hjelp! :!: Endret 25. november 2005 av Medion Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Da kan du kreve heving av kjøpet. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg fikk beskjed om at tredje gangen laptopen måtte inn for SAMME problem så hadde jeg krav på ny laptop eller å heve kjøpet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg fikk beskjed om at tredje gangen laptopen måtte inn for SAMME problem så hadde jeg krav på ny laptop eller å heve kjøpet. 5211404[/snapback] Ja det stemmer det. Butikken har to forsøk på å rette feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå