SSS Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Har komplett gjort en feil, eller er denne telefonen satt ned helt sykt i pris ? Endret 9. desember 2005 av SSS Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Tipper de prøver å tømme lageret. Den er blitt erstattet av Treo 650 som har bedre skjerm, EDGE/GPRS og bluetooth etter det jeg forstår. Lenke til kommentar
SSS Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Da har værtfall jeg bestillt en Fra superweekentilbudet ble lagt ut til nå (altså på 1,5 time) har det allerede blitt solgt 10 stykker. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Da har værtfall jeg bestillt en Fra superweekentilbudet ble lagt ut til nå (altså på 1,5 time) har det allerede blitt solgt 10 stykker. 5208496[/snapback] hehe, jeg er en av de også for uanset nogen mangler, det er veldig mye telefon til den prisen... men får se om de faktisk leverer den til avtalte pris da. Lenke til kommentar
SSS Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Da har værtfall jeg bestillt en Fra superweekentilbudet ble lagt ut til nå (altså på 1,5 time) har det allerede blitt solgt 10 stykker. 5208496[/snapback] hehe, jeg er en av de også for uanset nogen mangler, det er veldig mye telefon til den prisen... men får se om de faktisk leverer den til avtalte pris da. 5208578[/snapback] Jaja, den mangler bluetooth og litt diverse andre småting, men det spiller jo ingen rolle for meg egentlig. Det følger jo med USB kabel til PC. Ja enig med deg, det er VELDIG mye telefon for pengene. PS: Kun 8 igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå