T_Trosten Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har z-5500 nå, og skal kjøpe nytt lydkort... Så vurderer jeg om jeg skal kjøpe extremeMusic ell Platinium, jeg får ikke bruk for fjernkontroll og front da den ene slotten jeg har ledig er skjult bak en sånn cd-rom fancy greie (veit ikke hva jeg skal si, men jeg får hvertfall ikke brukt den). Er det no forskjell på kortet ellers enn den fronten og fjernkontrollen? Vil ha den beste lyden for anlegget, så dere kan godt foreslå noen andre kort, som dere har prøvd selv. i samme prisklasse som de to korta... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Kortet er identisk. Platinum har bare den boksen og fjernkontroll i tillegg.. Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Kortet er identisk. Platinum har bare den boksen og fjernkontroll i tillegg.. 5225915[/snapback] Er det no mer forskjell, hvis jeg går opp et hakk til? Er det digital ell optisk tilkobling på noen av korta?? Takker for svar Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det er optisk tilkobling i den boksen som følger med på alle kortene, bortsett fra Xtreme Music. Går du opp enda et hakk får du det samme lydkortet, men med noe som heter X-RAM. Lydkortet har da 64mb ram til å cache lyden i. Ikke noen spill som kan bruke denne rammen enda, men det er kjekt å ha til fremtiden. Går man opp til det dyreste X-Fi-lydkortet finner man samme lydkortet som i Fatal1ty-pakken, men med bedre krystall-DACs som visstnok skal gi klarere lyd... samt en ekstern koblingsboks. Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Det er optisk tilkobling i den boksen som følger med på alle kortene, bortsett fra Xtreme Music. Går du opp enda et hakk får du det samme lydkortet, men med noe som heter X-RAM. Lydkortet har da 64mb ram til å cache lyden i. Ikke noen spill som kan bruke denne rammen enda, men det er kjekt å ha til fremtiden. Går man opp til det dyreste X-Fi-lydkortet finner man samme lydkortet som i Fatal1ty-pakken, men med bedre krystall-DACs som visstnok skal gi klarere lyd... samt en ekstern koblingsboks. 5227855[/snapback] Okey, men må jeg da bruke den boksen? og er det digital tilkobling på selve kortet? sånn at jeg kan bruke den optiske på settet mitt? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Da må du bruke boksen... alle kortene er identiske i koblinger på baksiden:.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå