Olos1 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har alt forhåndsbestillt Xbox 360 fullversjon. Så nå satt jeg og så på diverse netbutikker at på enkelte sto det at det var med xbox remote kontroll. Gjelder dette alle butikkene eller er bare noen få? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har alt forhåndsbestillt Xbox 360 fullversjon.Så nå satt jeg og så på diverse netbutikker at på enkelte sto det at det var med xbox remote kontroll. Gjelder dette alle butikkene eller er bare noen få? 5208011[/snapback] det gjelder alle fullversioner Lenke til kommentar
Olos1 Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Takk da gleder jeg meg bare t den 2 Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ikke alle. Har sett bilder av premium pakker UTEN det. Har faktisk ikke sett en eneste dvd-kontroll i en pakke enda... Får bare håpe at de versjonene elkjøp tar inn også har det Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ikke alle. Har sett bilder av premium pakker UTEN det. Har faktisk ikke sett en eneste dvd-kontroll i en pakke enda... Får bare håpe at de versjonene elkjøp tar inn også har det 5208127[/snapback] jeg blir veldig overraska om ikke alle maskiner i norge får med remote Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Skal følge med fjernkontroll i premium pakkene i begynnelsen. Husk at dette ikke er den store som selges seperat, men er en mini-versjon. Men det er jo bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Tror fjernkontrollene skal følge med premiumpakkene fram til nyttår. Endret 26. november 2005 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 På elkjøp så har premium pakka med dvd-kontroll! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå