SteinF Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Lokalavisen, Brønnøysunds avis Nettavisen Dagbladet VG Helgeland arbeiderblad Flere jeg har snakket med sier at gjerningsmannen er et narkotikavrak, de sier også at det ble skutt ca. 10 skudd! Er ikke ofte slikt hender her. Håper de pågriper gjerningsmannen snart... Endret 26. november 2005 av SteinF Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hagle også ja... Skumle saker, hold deg innendørs !! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt hagla og satt meg på rommet, og siktet på døra! Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Fikk nettopp vite av ei i klassen min at gjerningsmannen har drept seg selv... Vet ikke om det er en sikker kilde, så vi får vente til noen melder om det. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Spennende ja! Denne mannen må jo vare syk. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Fikk nettopp vite av ei i klassen min at gjerningsmannen har drept seg selv... Vet ikke om det er en sikker kilde, så vi får vente til noen melder om det. 5208156[/snapback] håper ikke det var med halga... Isåfall - stakkars mann. Ahmen. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Gjerningsmannen har vært en tikkende bombe lenge, og det har politi og helsevesnet visst om. Viser det seg. Hendelsen i kveld kunne sikkert ha vært unngått hvis han hadde fått hjelp. Synd at ikke helsevesnet har flere ressurser. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har leilighet i Brønnøysunde, men denne helgen er jeg hjemme hos familien, heldigvis. Det ville vært litt ekkelt å være alene der nå. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Nå melder helgeland arbeiderblad om at en tredje person har blitt skutt! Link Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Huff, håper de får fatt i den jævlen der fort! Skremmende med en potensiell drapsmann løpende rundt, i hvert fall på i en såpass liten by. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Brønnøysunds avis og vg melder at en mann er funnet drept. Skutt av haglemannen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Nå hadde jeg puttet patroner i våpenet, hvis jeg var der. Seriøst! Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 (endret) På linken ser dere hvor skytingen tok sted, først i Slettaunåsen (lengst nord). Og i sør er Lenningsveien der en beredskapstropp fra politiet har tatt stilling. På vei dit har gjerningsmannen dratt forbi huset mitt. Link Endret 26. november 2005 av SteinF Lenke til kommentar
trulse Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 sykt at sånt skjer i et så lite sted som Brønnøysund 3 skutt! og drap.. trist og skremmende Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Trist. Og det aller værste er at hvis han i det hele tatt får en dom for det han har gjort, blir den nok midlere, fordi han var "utilregenelig i gjernigsøyeblikket", som om det var noe nytt liksom. Selv kjenner jeg en person som har drept et annet menneske (vel, det vil si, jeg trodde jeg kjente han), og han blir nok sittende inne en veldig lang stund, noe dette mennesket også fortjener. Dere får unskylde mine skrivefeil og dårlige formuleringer, jeg er alt for full til å gjøre noe som helst nå. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Nå er han pågrepet.Link Han drepte sin egen bror... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Huff, mange gale folk her i Brønnøy. Det er jo ikke lenge siden en av naboene mine ble slått til med en stokk av en som bodde rett ved siden av ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå