DreamTheater Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Problemet er at skjermen slår seg av etter noen sekunder, det blir i hverfall svart og jeg må slå skjermen på igjen. Jeg trodde først det var fordi jeg hadde overklokket eller åpnet pipelines i (6800Le) men det hjalp ikke å få de av. På mirakuløst vis begynte det å virke igjen men i dag var problemet tilbake. Jeg har prøvd flere skjermer, skjermen er ikke problemet. Jeg har også prøvd å koble ut unødvendige ting som DVD-rom osv for å sjekke om det er strømforsyningen som ikke klarer å levere. maskina er en Hp, Asus hovedkort av et eller annet slag, 350W PSU, P4 prescot 3,2GHz, noe treigt 3-5-5-7 minne og et Gainward 6800le. Endret 25. november 2005 av DreamTheater Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har du prøvd andre skjermkortdrivere? Har du mulighet til å teste et annet skjermkort? Strømforsyningen er kanskje for svak. Hvilket merke er den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå