sindre2 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Tenkte å gjøre det mulig å få koblet til en ekstra skjerm til maskinen min. Jeg aner selvsagt ikke hva slags kort jeg trenger eller hva det kommer til å koste. Kan noen finne det beste og rimeligste alternativet til meg? Min Pc: CPU Pentium D830 3GHz HK Abit AL8 i945P ATX PCIe 6600GT Heatpipe passiv, 128MB GDDR3-1125MHz VIVO RAM DDR2-533, 1Gigabyte dual channel Sata Harddisk 300GB i Raid-0 På forhånd takk! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 1: Kjøp en til skjerm 2: Koble den til Ferdig. Det skjermkortet ditt skal ha to skjermutganger. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Slik ser den eneste utgangen på skjermkortet som er ledig ut: Hvilken kabel skal jeg bruke på denne da? Endret 25. november 2005 av sindre2 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Det er en DVI kontakt. DVI kontakter i skjermkort har både ledere for digitale og analoge signaler. De fleste flatskjermer (LCD) bruker et digitalt signal og kan kobles direkte inn på den kontakten. "Vanlige" CRT katoderør skjermer bruker analoge signaler og du trenger da en overgang fra DVI kontakten til vanlig D-SUB kontakt. Det pleier å følge med en slik overgang med de fleste nye skjermkort, så se om den ligger i eska det kom i. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 SAKEN ER LØST! Fant en overgang i eska til skjermkortet. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå