ostepopp Skrevet 25. november 2005 Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 Tatt i sommer med Fujifilm FinePix F455. Ble det for mye blur? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. november 2005 Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Litt for mye blur, litt for lite måke, og litt for mye båt Eller, det var nok båt, men det skulle vært mer måke! Endret 25. november 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. november 2005 Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 Sorry, men dette holder ikke. Bildet er sterkt preget av blåstikk (alt for mye blått), du har kuttet vingene på måken , lanternen er meget forstyrrende, hele bildet virker uklart (måken også). Men tanken med å ta med litt av båten er god. jaja Lenke til kommentar
Shutter Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Enig med de andre her, dette blir rett og slett for uskarpt. Spent på å se skarpheten på orginalbildet, men det ser nesten ut som om det også er preget av en del uskarphet (bevegelse). Når du tar bilder av båter og dyr og andre objekter der det ofte kan være spennende å se litt detaljer, blir det ofte bedre om bildet er skarpt. I tillegg synes jeg lanternen blir veldig forstyrrende ift. måka. Men vannet i bakrunnen derimot, tar seg veldig godt ut med denne bluringen. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 awesnes: Muuuu! Lenke til kommentar
CKim Skrevet 14. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg tipper dette er et bilde som er knipset ved ren tilfeldighet, en rekker ikke alltid å planlegge for å få slike bilder, derfor syns jeg det er fint. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2006 For meg virker dette som ett snapshot der du uheldigvis har bommet på det meste. Lanternen som står opp er forstyrrende og trekker for mye oppmerksomhet. Vingene til måken er borte. Fargene er totalbom, men vil tro en runde i PS eller lignende kan korrigere dette relativt mye. Er det tatt om kvelden? Har desverre ikke noe særlig positivt å si om dette bildet. Lenke til kommentar
kak Skrevet 14. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2006 Skivebom, er vel det første som faller meg inn å si. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2006 Uskarpt først og fremst, i tillegg er det veldig flatt. Savner kontraster her, alt er blått. Litt masking og justering i photoshop kan gjøre noe, men jeg ville heller tatt nye bilder enn å (unnskyld uttrykket) kaste bort tid på det. Prøv igjen, kommer flere sjanser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå