BWW Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Noen som har et bra forslag til vesker/bagger til EOS 350 + evt. en ekstra lines? Skulle likt å sett hvordan Canon ryggsekken ser ut til 749,-? Noen som vet? Finner ikke noe informasjon eller bilde av den. fotovideo.no selger den. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 LowePro MicroTrekker 100 Den skal jeg kjøpe til mitt 300D Lenke til kommentar
jangul Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har prøvd et par forskjellige, men for tiden bruker jeg en LowePro Reporter 200, som jeg kjøpte brukt. I praksis har jeg da plass til f.eks: *Kamera med normalt objektiv. *70-200 objektiv, når det ikke står på kamera. Det blir for langt når det er på. *Blitz *2 ekstra normale objektiver, eller annet dill, f.eks regnjakke, solblendere +lomme for f.eks filtre, instruksjonsbok +lomme med glidelås for minnekort, penger... Denne synes jeg er passe stor, god bærerem (viktig), og vannavstøtende. I tillegg har jeg en liten sekk, som jeg har kledd innvendig med "liggeunderlag", eller Etafoam isolasjonsmatte, som den heter på byggeplasser (koster tilnærmet ingenting). Kjøpte en rimelig, men nogenlunde solid, ryggsekk på salg for noen år siden, som jeg brukte. Den er på 30 liter, er vannavstøtende, har stroppefeste utvendig (fint for stativ) og utvendige lommer (vil ikke ha thermosen sammen med utstyret) La noen strimler med Etafoamen i ytterkant, og i lokket, samt laget skillevegger som jeg festet med sølvtape. Sikkert ikke like bra som en skikkelig fotosekk, men kostet ca 30 kroner. Pluss at den ikke tiltrekker seg oppmerksomhet fra tyver og pakk. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg kikket akkurat på lowepro slingshot 200, så ut til å være en veldig finfin sekk, tipper den er høyt på ønskelisten min! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 engekri: den så jo ikke så verst ut, men man legger den sidelengs. Tja, kanskje smart. Men forresten: denne tråden skulle nok være i objektiver, blitser og utstyr eller hva den tråden heter Lenke til kommentar
jangul Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Er ikke dette utstyr? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Du tar ut kameraet sidelengs, men sekken ligger som den skal. den ligger på ca 1000. Jeg skal i allefalll få meg en sånnen på sikt, sykler en del med kameraet og da er det greit med skikkelig sekk. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 CamBags har billeder og anmeldelser af flere tasker/ sække. Har selvLowes stealth Reporter 300 AW, der kan indeholde kamera +sigma 50-500(på skrå) telconverter og en mindre linse, eller camera sigma 18-125, canon 50 mm og sigma flash og der er plads til et par til. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Flytter denne tråder over fra Speilrefleks (digitale) til objektiver, filter, blitz og utstyr. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Jeg kikket akkurat på lowepro slingshot 200, så ut til å være en veldig finfin sekk, tipper den er høyt på ønskelisten min! 5208100[/snapback] Slingshot 100 ser ikke så ille ut den heller. Mindre, men praktisk. Ikke for stor for mitt behov. Skal se om jeg finner en forhandler så jeg kan "ta og føle på" Lenke til kommentar
engekri Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Slighsot 100 er ikke ille heller, men den er for liten i forhold til mitt behov. Jeg liker å tro det i allefall. Det er vell ca 100 kroner forskjell på 100 og 200. Det er rimelig nye sekker og det er ikke sikekrt alle har fått dem i butikken enda. Fotobutikkmannen jeg pratet med tok den ram fra esken da jeg kom og visste ikke prisen før etter en telefon. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hei! Hvis du ser etter en bag/veske, så selger jeg 2 forskjellige i bruktmarkedet. Mvh, Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå