Gå til innhold

Hvor selges den sjeldne varen tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Biltema-sotningsfilmen gir den effekten, iallfall nesten. Nå er det et par vifter inni mitt kabinett med blått lys som gjør at jeg ser litt. Når jeg skrur på katodene, ser jeg mye bedre. Kan komme med en oppdatering i morgen, etter at jeg har skrudd av PC-en helt, slik at også viftelysene blir borte.

 

Dette er kanskje ikke helt det du hadde tenkt deg. Jeg mener å ha sett noe som ligger nærmere det du hadde tenkt deg på www.studiedata.dk.

 

Fant det nå, men dette var kanskje ikke akkurat det du hadde tenkt deg ...?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Har store planer om å lage enda et kabinett fra bunnen, denne gangen et HTPC-kabinett.

 

Jeg har lyst på en skjerm i front som er relativt stor syv tommer, kanskje? Enkelte av de fabrikklagde had dette.

 

Jeg ser at komplett har en skjerm, men den har fått elendige kritikker, mildt sagt. Klarer dere å snuse opp noen?

 

Thermaltake har vel en slik løsning til sine Mozart-kabinetter. Her er det en utfoldbar skjerm som kommer ut av 5 1/4-skuffen.

 

Jeg vil egentlig ha en egen skjerm jeg modder inn i kabinettet, men mozart-skjermen kan også være aktuell.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Denne tråden var litt død men prøver for det. Hvor får jeg tak i slikt Lian Li akvarium sidevindu? Microplex hadde de før men sluttet å selge de.

 

lianli_aquarium.jpg

 

Hvilken spaceworld butikk var det crasycooler?

Spaceworld ski senteret på Ski utenfor Oslo,de har også net shop da ,jeg har ikke akkurat searcha der men prøv og se

 

 

Hvilken spaceworld butikk var det crasycooler?

Spaceworld ski senteret på Ski utenfor Oslo,de har også net shop da ,jeg har ikke akkurat searcha der men prøv og se

Fant ingenting på nettbutikken hvertfall.

 

 

Da må du finne en Spaceworld butikk,og se hva dem har der!

 

 

Måtte nesten opplive denne tråden.

 

 

Jeg fikk kjøpt dette kabinettet(pc60) i en combopakke. Da fulgte det med den ekstra siden med den mye omtalte akvarieglasset :new_woot:

 

Best av alt. Hele pakken med komplett kabinett og i tillegg akvariepanelet koster 995kr. Det var dessverre den siste de hadde av kit, men de solgte også bare akvariepanelet for seg selv.

Endret av fei
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Jeg fikk kjøpt dette kabinettet(pc60) i en combopakke. Da fulgte det med den ekstra siden med den mye omtalte akvarieglasset :new_woot:

 

Best av alt. Hele pakken med komplett kabinett og i tillegg akvariepanelet koster 995kr. Det var dessverre den siste de hadde av kit, men de solgte også bare akvariepanelet for seg selv.

Hvor kjøpte du kabinettet?

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...