Aes456 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en PCI-E forlengerkabel til strømforsyningen? Regner med at dette ikke er å få tak i da? Hvor kan jeg da få tak i ekstra lange PCI-E kabler, utenom microplex? Endret 11. august 2007 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg er ute etter noe liknende, nemlig en P8-forlengerkabel, har ikek funnet det, er det noen som har noen ide om hvor det kan være å få tak i? AtW Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) En slik? http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...35212&__redir=1 Eller denne? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AKCB88EXT&mcat=c494 Endret 19. august 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 En slik? http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...35212&__redir=1 Eller denne? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AKCB88EXT&mcat=c494 9312882[/snapback] Microplex ja, hvorfor tenkte jeg ikke på det? Den første er han til han, så den funker nok ikke, men den andre skal funke fint, takker. AtW Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei vet noen hvor jeg kan få utskjært\kjøpt plexi\acrylic bf2 vifte grill? Har sett en side som solgte sånne på bestilling pluss at de skar ut vinduer med mønster for deg.....Men husker ikke hva denne webshopen hetter. Har googlet en del frem og tilbake uten resultat....Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har sett på noen casemods hvor det blir brukt plexi som man ikke kan se igjennom når det er møkt inni pcen, blir bare speil da. Men med lys inni pcen på så kan man se igjenom det. Selger vanelige glassmestere sånt? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Biltema-sotningsfilmen gir den effekten, iallfall nesten. Nå er det et par vifter inni mitt kabinett med blått lys som gjør at jeg ser litt. Når jeg skrur på katodene, ser jeg mye bedre. Kan komme med en oppdatering i morgen, etter at jeg har skrudd av PC-en helt, slik at også viftelysene blir borte. Dette er kanskje ikke helt det du hadde tenkt deg. Jeg mener å ha sett noe som ligger nærmere det du hadde tenkt deg på www.studiedata.dk. Fant det nå, men dette var kanskje ikke akkurat det du hadde tenkt deg ...? Goscinny Lenke til kommentar
Dawgyy Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvor går det ann å finne "pels" til å ha rundt kabinett og lignende? Spurte forleden hos en forretning der de solgte litt garn, men de skjønte ikke hva jeg mente. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Leste et sted at du kunne få kjøpt det på IKEA. I de to prosjektene her på huset som har brykt fluffy pels, står det også hvor de har fått tak i det. Goscinny Lenke til kommentar
Dawgyy Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Takk. Fant ut at det heter "fabric fur" på godt engelsk. Lett å finne på ebay Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei! Har store planer om å lage enda et kabinett fra bunnen, denne gangen et HTPC-kabinett. Jeg har lyst på en skjerm i front som er relativt stor syv tommer, kanskje? Enkelte av de fabrikklagde had dette. Jeg ser at komplett har en skjerm, men den har fått elendige kritikker, mildt sagt. Klarer dere å snuse opp noen? Thermaltake har vel en slik løsning til sine Mozart-kabinetter. Her er det en utfoldbar skjerm som kommer ut av 5 1/4-skuffen. Jeg vil egentlig ha en egen skjerm jeg modder inn i kabinettet, men mozart-skjermen kan også være aktuell. Goscinny Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Slikt selger de nok på bil butikker, hvor de selger høytalere, spillere osv? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jo, men det er vel som regel ikke med d-sub/annen tilkobling for data, er det? Vil helst ha touch screen også, men det blir vel litt dyrt ... Goscinny Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Usikker på hvordan det er med tilkoblinger. Touchscreen kan du hvertfall kjøpe der, men liten vits hvis du ikke kan bruke den på PC-en. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt slike skinner som erstatter den gamle skruepatenten i 5 1/4-drev? Det er jo skruer i skinnene også, men dere skjønner vel hva jeg mener Goscinny Endret 29. september 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
fei Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Denne tråden var litt død men prøver for det. Hvor får jeg tak i slikt Lian Li akvarium sidevindu? Microplex hadde de før men sluttet å selge de. Hvilken spaceworld butikk var det crasycooler? <{POST_SNAPBACK}> Spaceworld ski senteret på Ski utenfor Oslo,de har også net shop da ,jeg har ikke akkurat searcha der men prøv og se Hvilken spaceworld butikk var det crasycooler? <{POST_SNAPBACK}> Spaceworld ski senteret på Ski utenfor Oslo,de har også net shop da ,jeg har ikke akkurat searcha der men prøv og se <{POST_SNAPBACK}> Fant ingenting på nettbutikken hvertfall. Da må du finne en Spaceworld butikk,og se hva dem har der! Måtte nesten opplive denne tråden. Jeg fikk kjøpt dette kabinettet(pc60) i en combopakke. Da fulgte det med den ekstra siden med den mye omtalte akvarieglasset Best av alt. Hele pakken med komplett kabinett og i tillegg akvariepanelet koster 995kr. Det var dessverre den siste de hadde av kit, men de solgte også bare akvariepanelet for seg selv. Endret 21. juli 2009 av fei Lenke til kommentar
tobb3n92 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har planer om å sette inn "Powerbolts" i en CoolerMaster Storm Scout og lurte på om det var muligheter får å skaffe disse i Norge? Powerbolts vil da si kald katode (eller lignende) som er lydsensitive og blinker i takt med lyden i pc'en for de som ikke vet det. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Denne gjør jobben Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg fikk kjøpt dette kabinettet(pc60) i en combopakke. Da fulgte det med den ekstra siden med den mye omtalte akvarieglasset Best av alt. Hele pakken med komplett kabinett og i tillegg akvariepanelet koster 995kr. Det var dessverre den siste de hadde av kit, men de solgte også bare akvariepanelet for seg selv. Hvor kjøpte du kabinettet? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Beklager for å bumpe tråden, men hvor kan jeg kjøpe Edge-Moulding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå