haakie Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hammarselger 40x4 LCD de. Men det blir F`en min dyrt, 698+transformator 159+kabel .... noen som har andre billigere løsninger?! og, ved besøk på Futurlec hva mer trenger jeg enn selve displayet? 5637201[/snapback] HCS.no Har et selv derifra, dog 20*4 men der skikkelig fett. Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 jeg har ett spørsmål som passer litt inn her... hvor mange V bruker en kald katode? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Litt mønga spørsmål i denne tråden men greit nok. En katode trenger noen hundre volt om jeg husker riktig. Men inverteren sørger for at den bare trekker 12v. Edit: "Bruker", ikke "trekker" i følge pirkete sigen på MSN! Endret 28. februar 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei. Litt OT men hvilke utenlandske netshoper sender til norge? Gjør Xoxide.com, og frozencpu.com det? Mvh -FriedDude- Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei. Litt OT men hvilke utenlandske netshoper sender til norge? Gjør Xoxide.com, og frozencpu.com det? Mvh -FriedDude- 6208584[/snapback] Frozen sender til norge.. Petter Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Xoxide da? (14 stygge tegn) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Vet noen hvor jeg kan få fatt i våtslipepapir i 12.000 korning (og evt. høyere) ? Gjerne innenfor norge, men det er ikke et krav. (ja, det er tolv-tusen, og ikke 1200 korning jeg mener). -Stigma Endret 31. mai 2006 av Stigma Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Xoxide sender ikke til norge desverre. Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Vet noen hvor jeg kan få fatt i våtslipepapir i 12.000 korning (og evt. høyere) ? Gjerne innenfor norge, men det er ikke et krav. (ja, det er tolv-tusen, og ikke 1200 korning jeg mener). -Stigma 6215726[/snapback] Det var hissig høy korning du skulle ha på slipepapiret Stigma.. Det høyeste jeg har hørt om er 4000, tror det var på lakkspesialisten de hadde det. Men dette visste du vel Petter Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Vet noen hvor jeg kan få fatt i våtslipepapir i 12.000 korning (og evt. høyere) ? Gjerne innenfor norge, men det er ikke et krav. (ja, det er tolv-tusen, og ikke 1200 korning jeg mener). -Stigma 6215726[/snapback] Det var hissig høy korning du skulle ha på slipepapiret Stigma.. Det høyeste jeg har hørt om er 4000, tror det var på lakkspesialisten de hadde det. Men dette visste du vel Petter 6273127[/snapback] Ja, lakkspesialisten har jeg nok allerede besøkt hehe =) 4000 korning er det høyeste jeg hittil har funnet i Norge på egenhånd. 4000 korning holder til det aller aller meste, men jeg er utrolig perfektsjonistisk når det kommer til overflater, så bare det fineste som er å oppdrive vil jeg kunne slå meg til ro med hehe. Dessuten er flatene jeg jobber på så reflektive at du faktisk KAN se slipestripene som 4000-korningen produserer. Jeg fannt 12.000 korning i en online shop i statene, men padsene var utrolig små, og nesten umuig å pusse en større overflate med. Så... derfor leter jeg videre =) Om alt annet feiler så må jeg vel bare bruke masser av de små padsene, men det kommer til å bli mye ekstraarbeid =/ -Stigma Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Lykke til, 12000 tror jeg du skal lete lengee etter. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Lykke til, 12000 tror jeg du skal lete lengee etter. 6333439[/snapback] Har som sagt allerede funnet det, bare ikke i store svamper, bare mindre som er mer egnet til detaljarbeid. Litt lite effektivt til større overflater, så derfor leter jeg fremdeles etter et bedre alternativ i tilfelle det finnes =) -Stigma Lenke til kommentar
ThE-fReaK Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hei! jeg dumpa innom ei side fra USA som solgte pcer (finner ikke igjen adressen til siden). den ene gaming pcen de solgte hadde et ganske tøfft kabinett, det så ut som et TT shark bare at fronten og de "listene" rundt de to giterene i siden var lakert i burgunder/ mørk diamant rød og at fronten var litt modifisert. er det noen som vet hva dette kabinetett heter og hvor jeg kan få tak i det?? jeg skal se om jeg finner siden jeg så det på. og til slutt, er det noen som vet hvor jeg kan får sån gitter/neting som er på siden til TT shark og Raidmax Mustang o.l?? EDIT: fant bilde av kabinetett http://shop.amd.com/us-en/system_details.aspx?cid=1411 Endret 29. juni 2006 av ThE-fReaK Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jeg har problemer med å finne 1/8" fleksibel maskeringstape ("scotch fine line" e.l.) og maskeringstape som ikke lekker når man bruker spraylakk ("scotch automotive refinishing tape" e.l.). edit: ser at de har noe på clas ohlson. må sjekkes. Endret 2. juli 2006 av wizkid Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 1/8" hva blir det i cm? (er det sånn veldig tynn maskeringstape du tenker på?) Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jepp, type 2-3mm og fleksibel. En annen ting jeg gjerne vil ha hjelp til å finne er en medium lang IDE-kabel til en (1) enhet. Så det for en stund siden (ACRyan?) men nå finnes den ingen steder lengre. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei! Lurer på om noen veit om det selges støtmaskin lignende denne og denne noen andre plasser? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Vet noen hvor man finner Air Brush sett for lakk lign. dette? Air Brush Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hos en malings forhandler f.eks. tror jeg. Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 finner faktisk ikke kabelstrømper noen steder hvor har de dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå