lokeland Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Aopen? Addtronics? Lian Li? Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 bilder av noen av de du tenker på? og lian li er vel litt dyrt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kikk på Microplex for Addtronics og ellers Prisguiden! Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 addtronic var vel litt for kjipt utgangspunkt, men fant et aopen kabbis som ikke var så værst.. hvis ikke så har jeg CM Stacker i Øyekroken, men dyrt er det jo Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er det noen som vet hvor denne eller lignende selges? Jeg vil heslt ikke bestille på microplex om jeg ikke skal ha noe annet derfra pga priser på frakt. 5389137[/snapback] Ingen? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 spyro du kan jo bare plukke det fra et gammelt kabinett helt sikkert noen du kjenner som har et kabinett stående som ikke er i bruk lenger eventuelt snakk med noen som holder på med service på maskiner. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ja jeg vet det, men ikke alle har et gammelt kabinett for hånden til enhver tid. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Jeg har, fire forskjellige Send PM for bilder og info osv, det ene har tilogmed uttagbart hk-brett (nei, ikke Lian Li) bindestrek, ikke punktum Endret 9. januar 2006 av sigen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det jeg leiter etter er et big/miditower med plass til trippel raddis med vifter på begge sidene av den som har modding potensiale og ikke er så altfor dyrt. 5405885[/snapback] Du kan sikkert finne et brukt chieftec big tower Eller så kan du kjøpe det på microplex Men Cm stacker hadde også vært fett! Egoist har et big tower server kabinett som et ganske bra, men jeg husker ikke hva det heter. bare se etter worklogen hans se litt på microplex Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Hei, vet noen hvor jeg kan få kjøpt, eller det noen som har en Lian Li 3½" diskett stasjon ramme? Den som er skrudd fast med 3skruer! Slik som er på det bilde--> Jeg er desperat, hvis noen vet hvor jeg kan få kjøpt en sånn så værsåsnill å si ifra! Endret 11. januar 2006 av Badjoo Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 har sett dær, men dem har ikke.. derfor jeg poster her! Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vet at det finnes opptil flere steder å få kjøpt LCD displayer. Skulle hatt tak i et som er ca. 12 x 2,5 cm stort, se flate. noen som vet hvor jeg kan for kjøpt noe slikt....? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 40x2 og 40x4 displayer har de der http://futurlec.com/LCDDisp.shtml Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jegfantjegfant! noen som vet at settet de har på hammar.no har alt jeg trenger... er litt skeptisk å bestille fra utlandet å ikke få alt jeg trenger for å få det til å virke.... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er jo bare 20x4 de har der! Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Siden du har startet en så fin tråd må jeg bare spørre her. Linker til et en tråd jeg hadde : Her I håp om at noen vet noe. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Produsenten kanskje? har et moddet miditower dør med vindu stående men det blir vel litt for lite elr? Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hammarselger 40x4 LCD de. Men det blir F`en min dyrt, 698+transformator 159+kabel .... noen som har andre billigere løsninger?! og, ved besøk på Futurlec hva mer trenger jeg enn selve displayet? Endret 20. februar 2006 av gEnEsis_AiX Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Klikka_bZerk : Ja det blir nokk for lite ja. Men takker uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå