Klekkus Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 MP, Netshop, SHG osv... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 finner faktisk ikke kabelstrømper noen steder hvor har de dette? 6625670[/snapback] Kabel strømper har de i saa og si alle nettbutikker, tror det skal veare lettere aa finne en butikk som ikke har. Se under casemods i de aktuelle butikkene Klikka_bZerk nevner. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Lurte på om det er noen butikker som fortsatt selger krympestrømper i meterslengde eller på rull? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 MP og SCH skal ha det, i allefall MP Lenke til kommentar
Sock Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei! jeg dumpa innom ei side fra USA som solgte pcer (finner ikke igjen adressen til siden). den ene gaming pcen de solgte hadde et ganske tøfft kabinett, det så ut som et TT shark bare at fronten og de "listene" rundt de to giterene i siden var lakert i burgunder/ mørk diamant rød og at fronten var litt modifisert. er det noen som vet hva dette kabinetett heter og hvor jeg kan få tak i det?? jeg skal se om jeg finner siden jeg så det på. og til slutt, er det noen som vet hvor jeg kan får sån gitter/neting som er på siden til TT shark og Raidmax Mustang o.l?? EDIT: fant bilde av kabinetett http://shop.amd.com/us-en/system_details.aspx?cid=1411 6408109[/snapback] Greit å linke til tingene du lurer på, så folk slipper å google etter bilder av det gitteret. Men uasnett, er det slikt du mener? Litt dårlig bilde, men du ser jo i forhold til finger'n min. Ganske sikker på at de har det på Thorsov/biltema eller lignende. Ville satsa på Thorsov. Eller noen foretninger som har med bilstyling å gjøre. Var hvertfall der jeg fikk tak i min bit. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Leter etter dette verktøyet her som chase bruke i guiden sin om krympestrømper Noen som vet hvor det går ann å finne dette? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 www.microplex.no www.netshop.no www.acryan.com Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Denne tråden var litt død men prøver for det. Hvor får jeg tak i slikt Lian Li akvarium sidevindu? Microplex hadde de før men sluttet å selge de. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei. Jeg lurer litt på hvor jeg får kjøpt sånne plastikk lister for å isolere skarpe kanter i et kabinett? Visst dere ikke helt forstår hva jeg mener, er det slike som sitter der kablene fra PSU tres igjennom. F.eks. Lian Li PC-V1000B, som er ganske godt kjent for dette. Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei. Jeg lurer litt på hvor jeg får kjøpt sånne plastikk lister for å isolere skarpe kanter i et kabinett? Slike du tenker på? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kan være, visst det er sånne du isolerer skarpe kanter med? Du bare trer den over og så kutter det ikke opp kablene? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kan være, visst det er sånne du isolerer skarpe kanter med? Du bare trer den over og så kutter det ikke opp kablene? 8895872[/snapback] Til det fungerer den dekorasjonslista veldig bra! Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Denne tråden var litt død men prøver for det. Hvor får jeg tak i slikt Lian Li akvarium sidevindu? Microplex hadde de før men sluttet å selge de. 8875016[/snapback] Så noen sånne greier på Spaceworld sist jeg var der Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvilken spaceworld butikk var det crasycooler? Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvilken spaceworld butikk var det crasycooler? 8914394[/snapback] Spaceworld ski senteret på Ski utenfor Oslo,de har også net shop da ,jeg har ikke akkurat searcha der men prøv og se Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvilken spaceworld butikk var det crasycooler? 8914394[/snapback] Spaceworld ski senteret på Ski utenfor Oslo,de har også net shop da ,jeg har ikke akkurat searcha der men prøv og se 8930264[/snapback] Fant ingenting på nettbutikken hvertfall. Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Da må du finne en Spaceworld butikk,og se hva dem har der! Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Ventilerte eller perforerte slot deksler og sånne små vibrasjons dempende gummi\silicon knotter? sånne som er på noen kabinetter med " gulv " montert psu. Endret 10. juli 2007 av sindre12 Lenke til kommentar
n0b0dy Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt overgang fra usb til 12v? Finnes dette? Skal brukes til hjemmelaget bærbar pc stativ med vifter. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) hvor kan man få kjøpt en kabel som kan kobles fra 2.5" disk og rett til USB? Den som selges på microplex passer ikke til HDen min, med mindre det følger med en adapter Endret 20. juli 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå