Boring Prophet Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Dette er tråden for diskusjon rundt Adventskalendere rundt omkring på Nettet Jeg håper at all som finner en nettside som har en adventskalender der man kan vinne premier som følge av en konkurranse på siden eller lignende poster info om det her. I tråden vil jeg at der oppgir nett adresse, hvilken type ting man kan få og nødvendig informasjon. Jeg fikk epost av Broadpark.no der de sa at fra og med 1.Desember skulle de ha "gavedryss" hver dag. Hovedpremiene var Xbox fra Microsoft (ingen uttalser om 360) og en multimedia PC fra HP. Man må være registrert medlem på siden dere for å delta i konkurransen Håper alle kan bidra på tråden slik at vi alle kan vinne noe Venligst ikke spam adresse i konkurranser hvor det er verving o.l innvolvert. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Psdata har kanskje noe sånn? Nei, bare tilbud vær dag, tror jeg Endret 26. november 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Bumper denne i håp om at folk bruker den siden det nå faktisk er 1. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Gamer.no har adventskalender, men det visste sikkert de aller fleste her inne Endret 1. desember 2005 av CurSe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Gamer.no har adventskalender, men det visste sikkert de aller fleste her inne 5234730[/snapback] Hepp. I likhet med Akam.no, Amobil.no og Hardware.no. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Deltar man i alle disse, hver eneste dag, så tror jeg sjansen er ganske stor for å vinne noe Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Får håp jeg vinner noe i år da Endret 1. desember 2005 av vivastar Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Gamer.no har adventskalender, men det visste sikkert de aller fleste her inne 5234730[/snapback] Haha, den oppgaven der var jo vanskelig... særlig når svaret står på bildet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 http://webjulekalender.95mb.com/ Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg tror vi andre har lyst på evt. gratise ting ved å se på julekalendere. Vi skal ikke teste vår 'kunnskap' i Harry Potter. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg vil vinne Harry Potter-tegning! Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg vil vinne Harry Potter-tegning! 5236741[/snapback] Sålenge jeg kan ri med deg til Azkeban, så er det greit. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Går det ikke ann å lage en liste over alle sammen da? I år må det være min tur til å vinne noe.. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 kan Legge til at Netshop har tilbud hver dag og i dag er det minus 1000 kr på en fin 27" lcd-tv Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Så vidt jeg kan se har ingen nevnt forsvarets julekalender. Fikk nettopp epost av dem. Man kan blant annet vinne en Bergans XO sekk og en jakke av et eller annet slag. Fine premier Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=504324&hl= ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Så vidt jeg kan se har ingen nevnt forsvarets julekalender. Fikk nettopp epost av dem. Man kan blant annet vinne en Bergans XO sekk og en jakke av et eller annet slag. Fine premier 5237709[/snapback] Jeg greide puslespillet der. Hva skjer om jeg skriver ikke tlf.nummeret mitt der og vinner? Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Så vidt jeg kan se har ingen nevnt forsvarets julekalender. Fikk nettopp epost av dem. Man kan blant annet vinne en Bergans XO sekk og en jakke av et eller annet slag. Fine premier 5237709[/snapback] Jeg vant sekk av dem i fjor endrebjorsvik89: De ringte meg å sa jeg vant Endret 1. desember 2005 av Rodwelt Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Dette kan gjøre at en av dere vinner istede for meg. Damn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå