Owners Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Når jeg går inn på en nettside så får jeg problemer med å få åpnet enkelte av linkene der.Når jeg tar pekeren over den linken så ser jeg nederst på explorervinduet at dette dukker opp:javascript:void(0); Jeg forstår at det er problemer med script.Jeg bruker siste versjon av Sun java. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Bruker du Internet Explorer? Isåfall prøv Firefox. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Bruker du Internet Explorer? Isåfall prøv Firefox. 5207987[/snapback] Bruker explorer ja.Skal prøve firefox så takk for tipset. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Bruker du Internet Explorer? Isåfall prøv Firefox. 5207987[/snapback] Det gjalp desverre ikke. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 En del software sperrer for "bruk" av javascript. Dette kan være software som antivirus program, firewall og anti-spyware. Et annet problem kan også være at instillingene i browserene ikke er stilt riktig inn for å tillate bruk av javascript. Sjekk dette ved : Tools->Internet Options->Security->Custom level. Her kan du slå av og på diverse ting relatert til scripting. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Owners Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Har søkt på dette og det du nevner er nevnt der.Prøver alt men ser ikke ut som det nytter, desverre. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har du sjekket maskinen for spyware og lignende? Er det lenge siden du la inn windows på nytt? Lenke til kommentar
Owners Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Har sjekket maskinen med slike programmer .Har hatt dette problemet lenge både før og etter nyinnstallering av XP.Det er først nå jeg skjønner hva dette kan være men har ingen løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå