sdhild99 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hei, Bruker NOKIA PC Suite v6.6.18 Har en ACER TM 6004LMi. Denne har en IR-tilkobling hvilket jeg har aktivert. Jeg har aktivert IR-tilkoblingen i min NOKIA 5140i og forsøker å koble til PCen vha PC Suite. Valget for IR-tilkoblingen kan ikke konfigureres (inaktiv konfigureringsknapp). PCen og telefonen finner hverandre ikke. Tilkoblingen blir bare stående i det uendelige. Det svirrer rundt i mitt hode at dette har noe med COM-instillinger å gjøre - at programvaren simulerer en COM-port. Er det noen som har peiling på dette og kan bidra slik at jeg kan få koblet enhetene sammen? Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Fant ut av det selv. IR-porten på PCen var satt til en overføringshastighet på 4MB/s. Denne justerte jeg under avanserte egenskaper for enheten i enhetsbehandling. På NOKIAs websider stod det at hastigheten skulle være 115,2 Kbps Straks jeg endret denne ble det kontakt umiddelbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå