Kriwin Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hei hei alle barn=) Det som nå er, er at en kompis kommer til meg og vi skal små-lane litt da;) Men så har det seg slik at vi ikke har Router/Switch og vi skal koble oss sammen! Men jeg har hørt at han kan koble seg på nettet via meg og spille på lan med meg forde.. Siden jeg har et Asus a8n sli-premium! Er det noen som har erfaring med dette? Haster=) Kristian Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Bare koble TP kabelen mellom dere 2..!! Skulle ikke by på noe problem det.! Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Jo det er det skjønner du:P Da får ikke han innternett osv:P Kristian Lenke til kommentar
dystland Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Dersom en av PC'ene har to nettverkskort kan du sette oppe en Network Bridge. Det spiller ingen rolle om det andre nettverkskortet er trådløst. Lykke til! Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Trenger en krysset TP kabel, hvis ikke nettverks kortet ditt klarer å vende da... Kent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå