VegardStr Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 "blow me, og I blow you" er tittelen på bildet. det er et CS bilde, men ser ingen plasser i retningslinjene at slike typer bilder ikkje er lovlig, mulig eg har oversett en § eller 2. hvis eg har det, så kan en moderator fint låse denne, og vise meg en annen plass eg kan vise fram bildet mitt for kritikk. bilde er tatt av meg, men ikkje med kamera, eg tok bildet via "prt Scr" knappen på mitt Logotech tastatur. kritikk takk Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 *Knegg**Knegg* 5207276[/snapback] kan du spesifisere svaret ditt litt mer? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Synes det manglet ett "knegg" eller to fra CT'n... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 For det første, bildet var en smule overeksponert. For det andre, du kunne ha brukt større blenderåpning for å fått vekk forstyrrende elementer i bakgrunnen. For det tredje er bildet alt for komprimert at det er behagelig. For det fjerde, kunne du ha fått øynene med på folkene. Og for det femte, valget av font er ikke helt godt. Du burde forbedre typografien. Les litt bøker om sånt. Eller spill mer Ser du har rette linjer "der bak". Det er behagelig. Det krysset i bildet (bombspotten som enkelte kaller det), gjør at man følger den ene linja, og da ser man jo disse to personene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 I Sticky står det - Legg bare ut bilder du selv har tatt. Du er underlagt åndsverksloven og kan holdes ansvarlig dersom du legger ut noen andres bilder. Bilder som er konstruert på ein PC passar betre på Visuell kreativitet, men dette bildet høyrer heime i CS-kategorien meiner nå eg. Einaste du har gjort er å trykka på Print Screen og teikna litt i Paint. Vil du ha tilbakemelding, kritikk eller berre eit par "lol" og "haha"? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Antialiasing fungerer strålende på slike bilder. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 I Sticky står det- Legg bare ut bilder du selv har tatt. Du er underlagt åndsverksloven og kan holdes ansvarlig dersom du legger ut noen andres bilder. Bilder som er konstruert på ein PC passar betre på Visuell kreativitet, men dette bildet høyrer heime i CS-kategorien meiner nå eg. Einaste du har gjort er å trykka på Print Screen og teikna litt i Paint. Vil du ha tilbakemelding, kritikk eller berre eit par "lol" og "haha"? 5207467[/snapback] Nemlig. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg