IceTee Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hei! Jeg har et spørsmål angående 2 skjermer på min GF 6600 gt ! For øyeblikket så har jeg vært innom NView og stillt det på Horis. var.bredde. Så kan jeg og velge Vertik. var.bredde og klone.. Men uansett hva jeg velger så slå sekundær skjermen seg av når jeg går inn i spill som feks BF2 eller CS! Jeg husker at jeg satt på en kompis sin pc for en lang stund tilbake siden.. Han hadde og 2 skjermer koblet til en og samme pc.. Så når han gikk inn i cs, Så kunne han ha MSN og feks Mirc oppe på sekundær skjermen.. og trykke tab eller noe slikt når han ville ha mus og tastur til å fungere på sekunderskjermen men cs var på primær skjermen. Kan noen hjelpe meg så jeg kan få det nok så likt her ? På forhånd takk Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Du må hake av en plass der som gjør at du får bilde på begge. Har et slikt oppsett selv, på et 9800Pro. Kan trykke på ting (f.eks på internett) på den andre skjermen uten at spillet legger seg ned Lenke til kommentar
IceTee Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Heter det "Clone"? Da har jeg akkurat samme bilde på begge skjermer Lenke til kommentar
IceTee Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 eller må jeg sette en "V" på "panorama view" ? Den knappen er låst hos meg Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 er det mulighet for å gjøre dette på et x800xl kort også?? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 eller må jeg sette en "V" på "panorama view" ? Den knappen er låst hos meg 5207636[/snapback] Ja, tror det er noe sånt det heter. Har og hatt ett slikt oppsett på et 6600GT faktisk, men sitter ikke forran noen av systemen der nå dessverre. Kan sjekke opp hva det står på 9800pro kortet. Ja, tror det skal funke med all slags kort som har uttak for to eller flere skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå