Schnickaschnicka Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hei. Har kjøpt cod2 og installert. Jeg har 20" skjerm som kjører 1600x1200. Har amd 3200+ og 9800xt atlantis og 1gb ram. Hvorfor hakker det da når jeg spiller og har satt ned oppløsninga til 1280x1024? Noe jeg kan gjøre? Mvh Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg tror skjermkortet ditt er litt for svakt. Er det lenge siden du la inn windows(?) på nytt? Lenke til kommentar
sarpegutten Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Hei, gå inn på options også velger du direct 7 istede for direct 9, ellers så ville jeg sjekket ut denne tweak guideen "http://www.junk52.com/team/index.php?p=feature_fullview&id=18" du på registere deg med, vis du fixser det som står så vil du spille mye glattere. kan henne spillet lagger for det, kan også være at grafikkorte er litt gammel, men test det jeg sa, kommer til å funke mye bedre da Er selv cod2 spiller. Endret 25. november 2005 av sarpegutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå