-Teddy- Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Lurer på hvordan jeg kan lage bildet jeg legger ved her. Kan kun Photoshop CS2 og MSpaint.. Har prøvd meg med å lage en sirkel, dele opp og legge outer glow, fikk noe ala det samme med ble ikke pent. Klarer ikke dele opp skikkelig, blir for hakkete å gjøre det med viskelær fant jeg ut. Noen tips? EDIT: Dvs uten den hånda da. Endret 25. november 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 hmmm. lurer litt på det samme (slenge meg på denne tråden eg og) Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ble litt rask denne, men... 1. 2. Polar Coordinates.. 3. Cheesy effekter.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Vet ikke helt hvordan, men fikk hjelp av en jeg kjenner som er utdannet innen Macdesign elns. Han mekka noe i illustrator som jeg har jobbet med litt i etterkant. Ser slik ut atm: Lenke til kommentar
volcanoboy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Se her Teddy, slang sammen dette raskt og gæli. Dette er vel i nærheten av det du ønsker deg... Legger ved psd filen også så du ser hvordan det er gjort. Det er et Svart layer om du ikke ønsker bildet...ellers så kan du selvfølgelig legge et eget bilde under selv. Du kan også stille/øke videre på verdiene eller skjule eller vise layers for å få ønsket effekt. Lykke til ...Jon Rune Lenke til kommentar
volcanoboy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) ..og her er psd fil (300 ppi). -> techno sirkel ...Jon Rune Endret 26. november 2005 av volcanoboy Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Takker Jon Rune. Fiksa faktiskt noe ala det samme etter at jeg postet det skrøpelige bildet over her. Bruker din jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå