Gjest Slettet+971234 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Ka e forskjellen på Bulk å Retail når d gjelder SB Audegy Player. Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Bulk= ingen spill, prog eller eske (noen ganger eske) Retail= spill,programmer og eske følger med Lenke til kommentar
Mio Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 I Retail versjonen av Audigy får du gullforgylte utganger på lydkortet. Det får du ikke i bulk versjonen. Helt kongerått lydkort uansett hvilket du kjøper :smile: Mio Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Blir det bedre lyd med gull? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Du får bedre kontakt med gull belakte kontakter, bedre lyd med store forsterkere, ol. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Gull er klart best. *Vil ha gull* Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Følger det med firewire 1394 ledning på noen av de? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Det kan du sjekke på www.soundblaster.com. Trur det er med FireWire på alle, bortsett fra det billigste... Er ikke helt sikker. *Gidder ikke sjekke* Lenke til kommentar
viranth Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Ka e forskjellen på Bulk å Retail når d gjelder SB Audegy Player Går utifra at dette betyr: Hva er forskjellen på bulk OG retail av SB AUDIGY Player? Forskjellen er hva som følger med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Ikkje-(ikke) gidd å-(og) kritiser måten eg-(jeg) skriver på. Du fårstår ka-(hva) eg-(jeg) meine-(mener) uansett. :smile: Kan du heller ikkje-(ikke) svare på spørsmålet heller. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 skal ikke kritisere skrivinga di, men har lyst å kommentere sig'en din litt. Reklamen du har for SW:AOTC + 'puter specsene dine tar veldig stor plass. Vanlig news standard er tross alt at en sig ikke skal være mer enn 4 linjer. På BBS'er som dette pleier man vel å være mindre strict, men sånn som det er nå er faktisk sig'en veldig plagsom og den er faktisk ca 20 ganger større enn selve innlegget ditt. Du kunne ikke tenke deg å fjerne reklamen for SW:AOTC vel? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Enig her. Jeg endra akkurat innstillingen min for scroll-knappen på musa fra 3 linjer til en side. Det er plagsomt med så store sig'er. Eller som mange sier: Liten pikk, stor sig. Hmm. det rimte nesten. kelv Lenke til kommentar
marken Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Kj0pte Audigy for 2 dager siden, og det er det feteste lydkortet jeg noen gang har vaert borti! Til det der med FireWire: Ja, det er "FireWire" (SB1397 er Creative's versjon av IEEE 1394) paa ALLE Audigy kort. Den eneste forskjellen mellom modellene, er at med Platinum faar du med en ekstern boks til aa sette inn i kabinettet ditt. Med Plantinum EX faar du en ekstern boks som du kan sette hvor pokker du vil i rommet! Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Kan den firewire-porten brukes til typisk fw-bruk som Digital Video-overføring? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 jeg har hatt Audigy Platinum i noen uker nå, helt totalt konge kort!!! Absolutt verdt penga! Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 00:55, obi_one skrev:Du får bedre kontakt med gull belakte kontakter, bedre lyd med store forsterkere, ol. Hvis du er av dem som harnakket påstår at du hører forskjell på en lyd-kabel til 200 og en til 1000, er det nok en fordel med gull-kontakter. Vi vanlig dødlige er ikke i stand til å høre forskjell på gull-kontakter og vanlige kontakter. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: On 2001-12-04 18:55, jhbamse skrev: Quote: On 2001-12-02 00:55, obi_one skrev: Du får bedre kontakt med gull belakte kontakter, bedre lyd med store forsterkere, ol. Hvis du er av dem som harnakket påstår at du hører forskjell på en lyd-kabel til 200 og en til 1000, er det nok en fordel med gull-kontakter. Vi vanlig dødlige er ikke i stand til å høre forskjell på gull-kontakter og vanlige kontakter. Kunne ikke vært mer enig!! Get real!! Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Gullkontakter merkes hvis du er DJ og skal spille HØYT og har forsterker på rundt 1000 w +. Med gullkontakter og dyre ledninger er det mindre susing i annlegget. Men det er selvfølgelig en ørliten forskjell!!!! Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 det er mye bedre å høre på et anlegg med bra kabler, men er du data-dj nyzeta??? trodde man liksom brukte platespillere da... Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Har da ikke sakt at jeg er DJ.... Men hvis du lurer på det så har jeg hatt en god del med det å gjøre. Og hvis du lurer på om jeg bruker platespillere i tillegg så gjør jeg faktisk ikke det. For jeg har faktisk en maskin med et Audigy Player lydkort og har fått meg muligheten til å kjøre det sammen med et Live kort. Og da går det så det suser med online mixing og forhåndslytting!!!!! VTT er det programmet jeg bruker til det.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå