MKej Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg fikk denne meldigen opp da jeg skulle bestille adsl hos tele2: Gratulerer, du kan få ADSL på telefonnummer ******** Velg produkt og hastighet. 704/100 På grunn av tekniske begrensninger kan Tele2 kun levere følgende hastigheter på din linje: Tele2 må sjekke din bestilling manuelt, og vi kan dessverre ikke garantere leveranse av ADSL. Tele2 kan ta i mot din bestilling, men linjetekniske forhold kan forhindre leveranse av ADSL. Er det noen andre som har fått denne meldingen men like vel har fått adsl har bestil før en stund siden og oppkoblings dato er 2 desember, men er jeg har ikke hørt noe fra tele2 eller fått noe modem eller brev fra dem Kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Det beste hadde vel vært å ringt dem å hørt hva dem har å si selv.. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Kan være så mangt som fører til den beskjeden. F.eks. Digital 2kanal på linjen. Gamelt BF utstyr. Tverkabling som ikke godtar ADSL eller bare det at linjen er så lang at de ikke er sikker på at det går. Ring så får du sikkert et litt klokere svar... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 dere som har bestil adsl til tele 2 når får dere det modemet og det brevet om oppkoblings dato Lenke til kommentar
miXer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 skal vanligvis få modem og et brev fra de ca 10 dager før oppkoblingsdato tror jeg.. husker ikke helt hvordan det var, en stund siden jeg fikk det lagt opp i leiligheta Lenke til kommentar
MajorSmith Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg fikk brevet ca 2 uker før oppkobling og modemet kom på døra 7 dager før oppkoblings dato. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg fikk ingen melding og ikke noe modem og måtte ringe dem dagen før den antatte leveringsdatoen bare for å få høre at det ikke ble noe den dagen. Men like etter kom modemet og så kom bekreftelsen. Du kan bare se bort i fra antatt levering og vente på modem/bekreftelse eller så kan du gjøre som meg.. ringe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå