Windoge Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Formaterte PCen min nylig, og alt gikk som det skulle i et par dager, men nå har jeg pluttselig begynt å fått en irriterende lav fart på mitt ADSL (rundt 10kb per sek), noe som selvfølgelig ikke stemmer. Har prøvd å scanne igjennom med spyware-programmer, samt Avast-virusprogram. Ingenting hjelper. PCen er ikke tilkoblet andre maskiner i nettverk. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Sjekket om det kan være noen gamle drivere som lager problemer? Evt. prøv med ett annet nettverkskort / pc for å se hvor feilen ligger. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Sikkert gammle drivere. Kan ikke være noen andre forskjeller en når det funket bra da Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Formaterte PCen min nylig, og alt gikk som det skulle i et par dager, men nå har jeg pluttselig begynt å fått en irriterende lav fart på mitt ADSL (rundt 10kb per sek), noe som selvfølgelig ikke stemmer. Har prøvd å scanne igjennom med spyware-programmer, samt Avast-virusprogram. Ingenting hjelper. PCen er ikke tilkoblet andre maskiner i nettverk. 5206849[/snapback] Du bor i Harstad og har sikkert ADSL fra Telenor? da bør du sjekke denne linken har selv 17kb/s med min 4mbit linje akkurat nå http://www.online.no/kundeservice/driftsme..._nordnorge.html Endret 25. november 2005 av JuBi Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Da var saken oppklart, takket være innlegget over. Gratulerer Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå