Åsmund@ATi Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Hei Mann ta Søstra mi skal til London neste uke, og da lurte han på om jeg skulle ha noe... Det er et julebord og firmatur (fylltur) Men til saken! Jeg trenger en liste over bra butikker... hardware osv... Må benytte sjangsen mens jeg har den! Kom igjen folkens SKRIV PÅ! Endret 25. november 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Etter det læreboka mi på skolen sier er Tottenham den dessidert beste plassen i London med elektronikk. http://www.talkingcities.co.uk/london_page...electronics.htm Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Tottenham court road heter den gjør den ikke. Jo, og den går parallellt med oxford street. Men du vil merke at markedet for hardware er mer utgjevnet der, sammen med kameraer og spill og alt mulig annet, det er bare her vi har det så nisjete. Men hvem mann er det som skal ta søstra di? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå