Big_JT Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Oppgraderte fra CC 3.1 til 3.2 med apt-get i går kveld, og alt så ut til å gå fint helt til jeg skulle reboote for å få i gang den nye kjernen. Til min store skuffelse kom ikke serveren opp, og da klokka var lit for mye bestemte jeg at serveren fikk hvile til etter jobb i dag. Feilsøkingen etter at jeg hadde koblet til skjerm viste meg at kjernen fikk panikk i det den skule starte å montere partisjoner... Jaja tenkte jeg og bootet med den gamle kjernen. Etter litt søking på forumet til CC fant jeg til slutt feilen. De har sluttet å støtte RaiserFS i mellom 3.1 og 3.2 i kjernen. Eller rettere sagt slemme Fedora som CC bygger på har sluttet å compilere inn RaiserFS i kjernen. Så spørsmålet mitt er om noen vet om en enkel howto på hvordan å compilere inn RaiserFS i kjernen. Leket meg lit med å bygge mine egene kjerner før. Men det går som regel ille da jeg ikke får med alt i menuconfig. Er det noen måte å laste inn de valgene som allerede er inne i kjernen, slik at jeg bare kan velge på RaiserFS og kompilere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå