Reon Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Noen sigger jeg har laget i dag 25.nov Hadde vært fint med litt tilbakemelding om hva dere syntes om disse.. Takk. Flere sigger under Pimp my "sig" i forumet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Du skal ikke bruke de som signatur vel? Hvis ja, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor store og fargesprakende! Lenke til kommentar
Reon Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Du skal ikke bruke de som signatur vel?Hvis ja, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor store og fargesprakende! 5206771[/snapback] Nope bruker de ikke.. Har en jeg bruker fast.. disse er laget etter ønsker ifra andre.. er enig på at de er litt for stor.. men det med farvene er heilt greit syntes jeg.. men takk for tilbakemld.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Som jeg har nevnt tidligere er jeg ikke en stor tilhenger av signaturbilder. Jeg synes derimot at det du har gjort med bilde nr 4 var litt stilig, nemlig at hodet stikker utenfor selve signaturbildet. Dette gjør dessverre at signaturen blir ganske høy, noe som kan være upraktisk. Drop Shaddow effekten gjør også at du må lagre i png-24 for å få et bra resultat, et format som du sikkert vet bugger i IE, og gjør de transparente områdene grå. De andre signaturene var ikke noe særlig synes jeg, men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå