aknutsen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvordan får jeg musikk over fra pc'n til hjemmesiden (piczo.com) ? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Laster opp via FTP? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg tror piczo.com er sånn online WYSIWYG-editor så "alle" kan få en hjemmeside. Den 9år gamle broren til dama mi har side der. Men det er vel noe "add sound"-greie? Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Hvis jeg ikke har da ? Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Jeg tror piczo.com er sånn online WYSIWYG-editor så "alle" kan få en hjemmeside. Den 9år gamle broren til dama mi har side der. Men det er vel noe "add sound"-greie? 5206801[/snapback] Det er lyder der fra før, men du kan ikke legge til selv nei. Det eneste du kan laste opp er biler. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 De prøver vel å begrense omfanget av de mentale skadene til oss besøkende. Bra, piczo! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg tror piczo.com er sånn online WYSIWYG-editor så "alle" kan få en hjemmeside. Den 9år gamle broren til dama mi har side der. Men det er vel noe "add sound"-greie? 5206801[/snapback] Det er lyder der fra før, men du kan ikke legge til selv nei. Det eneste du kan laste opp er biler. 5206847[/snapback] Går det an å laste ned biler også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå