Jtand Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Noen som vil hjelpe meg å møblere rommet mitt? Det er 16,5 m2. Bare åpne bildet i paint å dra møblene inn i rommet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Sånn kan det kanskje fungere. Hvis du får døren opp skikkelig. I hjørnet mellom sofene kan du kanskje sette en lampe, eller et lite bord (med en lampe på?). Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Takk! Fint bidrag.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Om døren ikke går skikkelig opp, kan kanskje TV og den lille sofaen bytte plass, hvis det fungerer for plassen du får med PC-en. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hehe. Dette må jeg si var en morsom post. Minner meg litt om the Sims. Bidraget til Sluffy var bra. Fint å ha pcen rett bak tv'en, så du kan eventuelt koble pc'en til tv'en også. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hva med slik? det forutsetter selvsagt at det er god nok plass til databordet og sengen mellom veggene der. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Henger meg på jeg og. Kunne trengt litt forandring, liker ikke rommet mitt i dag. Rommet er 3m x 5m, og tingene som alt er satt inn kan ikke flyttes på. Noen forslag? "Forandring fryder! " Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hva rommmet ditt angår, ville jeg anbefalt/gått for denne. (Vet den er fryktlig lik en annen sin, men..) Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Nå har jeg det slik Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Noen asiater her? Tror noen av disse rommene har litt dårlig feng shui(staves det sånn?) :!: Likte det første forslaget best, det var mest oversiktelig og ordentlig Dessuten er det sunt å ha senga sånn i forhold til døra har jeg lest.. Da føler man seg visst ikke innesperret.. :!: Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Ommøblerte slik lillejulaften! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Er vel greit å ha TV-en ved sofagruppa, eller? Selv om det nok er digg å se på TV i senga.. Endret 1. januar 2006 av Medrakil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå