RiFkinD Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Da jeg kopierer filer fra dvd til hardisken min får jeg feilmeldingen "datafeil (sirkulerende overflødighetskontroll, CRC )" på enkle filer. Jeg har prøvd flere dvd'er og samme kommer opp. DVD spilleren er en NEC nd-3550 og en sata harddisk av merke Seagate barracuda Noen som vet om noe som kan løse dette? evt gitt for dårlig info til at noen skal vite feilen? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 4 ting som kan være galt: Defekt dvd brenner Defekt minne (ram) defekt harddisk defekt PSU (lite sansynlig). Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 hmm, dvd brenneren er helt ny. Hardisken funker jo ellers. rammen finner everest home edition (all ram) og jeg har jo strøm i pcen :/ vurder å send tilbake dvd brenneren? (2 uker gammel) Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 1. Feil på dvd platen (riper, etc) 2. Kopibeskyttet dvd Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 hmm, dvd brenneren er helt ny. Hardisken funker jo ellers. rammen finner everest home edition (all ram) og jeg har jo strøm i pcen :/ vurder å send tilbake dvd brenneren? (2 uker gammel) 5206697[/snapback] den hørtes litt mer sansynlig ut. skal sjekke ut dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå