Desdichado Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Dette gjelder i hovedsak gamer.no delen av forumet, men går utifra at det er likt over hele fjøla. Ser at det er innført et tak på hvor mange Kb en kan legge inn i postene sine totalt. Dette er jo rimelig dumt når man bl.a. har en screenshot tråd hvor poenget jo er å kunne legge ut bilder slik at andre bl.a skal få se hva du spiller der og da. Syntes løsningen pr i dag hvor jeg må slette tidligere bilder for å legge inn nye blir for "tungvint". Vil det bli en endring på dette eller vil det medføre for store kostnader for dere i det lange løp? Lenke til kommentar
snole Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Er det ikke 17,62 Mbyte som tidligere? Er jo uansett bare å legge ut bilder i høy kvalitet på en webside, f.eks home.no og lage små thumbnails til tråden. Så linker man det slik i innlegget slik at når man trykker thumbnailsene så bli man videreført til de gode bildene. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Photobucket og Imageshack er også fine til dette. Husk at det er begrenset hvor mye det er plass til på server-diskene her. Antall MB ganget med antall brukere er temmelig mye. Personlig syns jeg det er greiest å bruke eksterne sider til bilder og sånt, så kan jeg spare den tildelte plassen her til andre filer, om det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Photobucket og Imageshack er også fine til dette. Husk at det er begrenset hvor mye det er plass til på server-diskene her. Antall MB ganget med antall brukere er temmelig mye. 5207014[/snapback] Tror vi er et lite stykke over 60.000 medlemmer, og hvis vi alle skulle ca 18mb plass til bilder og annet stasj, så villde det blitt ca 1 Terabyte reservert til bare bilder og slikt. DET er mye det! (men så tviler jeg på at alle de 60.000 brukerne er unike og aktive også da). Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Det som kanskje hadde vært litt genialt var om det hadde vært en "gi bort plass" -funksjon eller noe slikt. Om jeg følte for det kunne jeg for eksempel gitt bort 2MB til Desdichado. Men det hadde vel blitt litt mye styr å lage.. Endret 26. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Kunne jo vært litt artig om noen ansvarlige fra forumet kunne svart her da. Er vel derfor dere har opprettet denne kategorien? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det kommer ikke til å bli en endring på det. Det er laget for at brukerene skal rydde opp i gamle vedlegg som ikke blir sett på lengre, slik at det ikke bare ligger hos oss og tar opp plass. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Akkurat det skjønner jeg Ueland, men litt av poenget med en Screenshot tråd blir jo da borte. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 jeg sluttet og bruke resent pick post etter at det total grensa kom , rettog slett for at jeg ikke hadde plass til flere vedlegg , hadde bruk 150% av tiljenglig plass jeg har da seff slettet det meste for og kunne bruke det til noe fornuftig ved behov , men slutttet og bruke rpp for og "spare" på plassen hadde det ikke vært mulig og hadd auto slett på ting som er over så og så gammelt ?? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hadde det ikke vært mulig og hadd auto slett på ting som er over så og så gammelt ??5237941[/snapback] Nja, kan jo være noe gammelt som man ønsker å beholde da, i evig tid. En "autodelete"-funksjon vil jo bare lage masse surr, at man får slettet ting man ønsket å ta vare på. Må i så fall være mulig å låse vedlegg som ikke skal slettes. Det enkleste er nok at hver enkelt administrerer sine egne vedlegg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Akkurat det skjønner jeg Ueland, men litt av poenget med en Screenshot tråd blir jo da borte. 5237026[/snapback] Skulle det bli et stort problem får vi heller vurdere å øke maksgrensen litt Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det kommer ikke til å bli en endring på det. Det er laget for at brukerene skal rydde opp i gamle vedlegg som ikke blir sett på lengre, slik at det ikke bare ligger hos oss og tar opp plass. 5234338[/snapback] Men det vil jo i grunn ødelegge kontinuiteten i forumet, da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg