Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaring med JustIP/Tv2 iptelefoni.

Anbefalte innlegg

Flere som opplever JustIP som useriøst? Jeg bestilte iptelefoni 14. desember å har enda ikke sett noe til det (enda de har "Maks" tre ukers leveringstid). Har prøvd å ringt dem i to dager, men det eneste jeg møter på er "Vi har en teknisk feil, prøv igjen senere". Er det ikke det så er det milelange telefonkøer.

....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JustIP er så useriøse som det kan bli. Har fått mitt utstyr fra de,ja det funker helt flott. Men, Med STOR M. Vist du skulle være så uheldig å ikke få den tlfboksen opp med en gang,og trenger hjelp,er det bare å kaste den i dass. For hjelp for man ikke fra de.

Bare flaks jeg viste hvordan jeg logget meg inn på den boksen..For noen forandringer måtte jeg gjøre. Da jeg i ettertid fikk litt problemer,å måtte ha hjelp fra de,har jeg ringt 3 ganger sendt 7mail,og ikke fått noe kontakt med de. Siste gang jeg ringte de,satt jeg på trass i over 1time,og jeg la bare røre ned på borde,og lot den gå sin gang,etter langt om lenge,ca 1 time og 17 min,datt jeg ut. Men på grunn at jeg gikk tomt får strøm på tråløse tlf fra de. :) Så,til dere som vurdere de.Vær så snill. Ligg langt unna de. De er så useriøse som det er mulig å bli.

Lenke til kommentar

Jeg har resignert etter å ha ventet på pakke i 8 uker.

Har prøvd å avbestille via mail 2 ganger uten å få svar.

Ønsker ikke å bestille fra annen leverandør før jeg har en bekreftelse fra de. (kan bli sittende med to abonnement...)

Lenke til kommentar
Jeg har resignert etter å ha ventet på pakke i 8 uker.

Har prøvd å avbestille via mail 2 ganger uten å få svar.

Ønsker ikke å bestille fra annen leverandør før jeg har en bekreftelse fra de. (kan bli sittende med to abonnement...)

5455469[/snapback]

Er det ikke "postordre" kjøp så du har angrefrist?

Uansett, jeg har heller ikke fått svar (2 eposter, 1 fax)- men jeg har heldigvis bare bestilt softphone, så for meg må det gro mose på det nummeret. Regner med de tar kontakt dersom de vil ha det tilbake :tease:

Lenke til kommentar

Vel. hva kan man si om dette firmaet. Dritt firma med stor D. Jeg fikk akkurat fakturaen fra de, pålydende 1246,-. Oj tenkte jeg. det må jo være en feil. Tittet litt på fakturaen og så at porto + telefonen jeg bestilte var oppført 2 ganger. Jaja tenkte jeg, det var nok bare en feil som kunne blitt rettet på. Jeg ringte derfor faktura avdelingen for å høre om dette. Satt vel i telefonen i 45 min, så ble jeg koblet fra nå det var min tur. Jeg ringte derfor dagen etter, tidlig på dagen mens jeg var på jobb. Oj kom igjennom med en gang, men han som tok telefonen kunne ikke hjelp meg, så de sa de skulle ringe opp igjen. Jeg ventet vel ca 2 t, men ingen telefon. Ringte derfor opp igjen. Etter 20 min så var jeg nr 2 i køen og det var ca. 3 min ventetid igjen. Neste gang jeg fikk beskjed var ventetiden 24 min. deretter 26 min. ect. Tenkte derfor jeg skulle sende de en mail. Helga gikk og fikk ikke noe svar på den. Prøver å ringe igjen. Jeje, du er nå nr. 6 i køen, ventetid ca 10 min. Men neida, ikke noe svar etter en halvtime. Orket ikke mer, så jeg la på. Har prøvde flere ganger etter det men kommer ikke igjenom. Får heller ikke svar på mailene mine. Support telefonen orker jeg ikke mere, for det blir bare bortkastet tid å sitte å høre på Westlife om og om igjen. Det er også så uprofft at personen som sier hvor du er i køen snakker engelsk. Jeg kontaktet forbruker ombudet og de sa at, så lenge jeg hadde sendt mail til de og prøvd å ringe, så skulle jeg ikke betale regningen før de lot høre fra seg. Jeg får bare vente å se om jeg får noen tilbakemelding og ringer de, så sier jeg opp hele greia.

Mitt tips: Styr langt unna dem!!

Lenke til kommentar

Denne tråden viser jo med all tydelighet hvor dårlig kundebehandlingen i noen selskaper er.

Ut fra den siste kommentaren til "Growler" ser det også ut til at selskapet skal oppløses, og det er jo ikke første gang vi ser det skje på ip-telefoni fronten.

Tilbud som virker for gode til å være sanne er kanskje det? ;)

la7dfa: utrolig uheldig timing ;)

Håper dere får et godt tilbud ref "Growler"!

Lenke til kommentar

JustIP har blitt kjøpt opp av Telio. Tidligere kunder skal visst få en måned gratis som plaster på såret.

I dag har det forøvrig gått 3 måneder siden jeg bestillte fra 2phone.

Telio sa de skulle sende ut en mail om dette i morgen 25.januar. Har ikke klart å finne noen pressemelding om dette.

Lenke til kommentar

Telio.no figurerer ikke på toppen av www.telepriser.no Når er jeg usikker på om jeg igjen skal satse på en "døgnflue" som 2Phone. Er de som figurerer på toppen av listen slike døgnfluer? Er det noen her som har erfaring med leverandørene Telipol, One Call, IP24 og B2C Norge AS. Hos meg var 2Phone bare en sorgens kapittel. Ikke en samtale har fungert problemfritt, selv etter at kundeservice hadde sjekket instillingen på adapteret. I skrivende stund kan jeg ikke ringe ut, kun inngående samtaler.

Lenke til kommentar
Telio.no figurerer ikke på toppen av www.telepriser.no Når er jeg usikker på om jeg igjen skal satse på en "døgnflue" som 2Phone. Er de som figurerer på toppen av listen slike døgnfluer? Er det noen her som har erfaring med leverandørene  Telipol,  One Call,  IP24 og B2C Norge AS. Hos meg var 2Phone bare en sorgens kapittel. Ikke en samtale har fungert problemfritt, selv etter at kundeservice hadde sjekket instillingen på adapteret. I skrivende stund kan jeg ikke ringe ut, kun inngående samtaler.

5503022[/snapback]

IP24 er ordentlige greier :-) Ikke hatt noe problemer med dem.

http://www.phonzo.no/ er også knall!

Lenke til kommentar
Er det noen her som har erfaring med leverandørene  Telipol,  One Call,  IP24 og B2C Norge AS.

5503022[/snapback]

Har hatt IP24 siden i sommer og etter litt oppstartsproblemer har det fungert strålende nærmest uten unntak. Greit å sette opp, ålreit priser og supportfolk du får tak i.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har erfaring med leverandørene  Telipol,  One Call,  IP24 og B2C Norge AS.

5503022[/snapback]

Har hatt IP24 siden i sommer og etter litt oppstartsproblemer har det fungert strålende nærmest uten unntak. Greit å sette opp, ålreit priser og supportfolk du får tak i.

5503157[/snapback]

akkurat de magiske ord jeg var ute etter :)

Lenke til kommentar

Kjære 2Phone kunde,

TV 2s partner på IPTelefoni, IPTech, ser seg dessverre nødt til å avvikle sin nåværende virksomhet. 2Phone-konseptet vil imidlertid likevel bestå da TV 2 på vegne av alle 2Phone-kunder har forhandlet frem en svært god avtale med Telio. Telio vil for TV2s kunder levere et spesielt Telio 2Phone-abonnement som inneholder en rekke tilleggstjenester som ikke er tilgjengelig i dagens 2Phone løsning.

Spesialtilbudet gjelder for deg som allerede er 2Phone-kunde og innebærer fri etablering og én måneds gratis abonnement. Tilbudet gjelder kun dersom du registrerer deg innen 10. februar. I praksis betyr dette at du som tegner deg nå slipper å betale Telios normale etableringsavgift på kr 495,- for én telefonlinje, eller 990,- for to telefonlinjer.

Etter bestilling/registrering vil du få tilsendt en faktura for frakt av utstyr, pålydende kr. 70,-. Så snart fakturaen er registrert betalt vil Telio sende deg alt av nødvendig utstyr. Gå inn på http://2phone.telio.no og registrer din bestilling nå. For å aktivere spesialtilbudet må følgende verdikode tastes inn i feltet ”Verdikode”: e7b3amh8d2y45x.

Se www.telio.no for generell informasjon om Telio. Dersom du har ytterligere spørsmål vedrørende Telio kan Telio kundeservice kontaktes via kontaktskjema på www.telio.no eller ved å ringe 815 69 070.

Siden tjenesten nå blir avbrutt ber vi deg returnere adapter med tilhørende kabler til:

IPTech AS
Kongensgt. 31
7713 Steinkjer

Vi vil da stanse all fakturering fra IPTech. Du får også beholde telefon og annet tilleggsutstyr. Du trenger heller ikke returnere adapteret før du eventuelt mottar nytt adapter fra Telio.

For spørsmål vedrørende faktura utsendt fra IPTech/2Phone, eller andre uavklarte forhold relatert til IPTech/2Phones tjeneste, må IPTechs kundeservice kontaktes på telefonnummer 815 690 90.

Med vennlig hilsen

IPTech / 2Phone

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...